دانلود سریال مرداب قسمت ۲۰ بیستم «قسمت آخر سریال مرداب» کامل

0

قسمت ۲۰ سریال مرداب (قسمت آخر سریال مرداب) به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام عاشقانه و معمایی است شما می توانید سریال مرداب قسمت آخر و پایانی (قسمت ۲۰ سریال نمایش خانگی مرداب) که به تازگی وارد بخش نمایش خانگی شده را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید

دانلود سریال مرداب قسمت 20 بیستم «قسمت آخر سریال مرداب» کامل

دانلود سریال مرداب قسمت ۲۰ بیستم «قسمت آخر سریال مرداب» کامل

قسمت ۲۰ و پایانی سریال مرداب در این صفحه دانلود و تماشا کنید:

سریال جدید مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد محصول کشور ایران و در ژانر درام معمایی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. امیر جعفری و پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد.

داستان قسمت آخر سریال مرداب

درخشش شهرام حقیقت دوست و پانته آ پناهی ها در این سریال مورد توجه بینندگان قرار گرفت. سکانس های همراه با خشونت و احساسات داستان سریال مرداب را دیدنی تر کرده و مخاطب را با خود تا قسمت آخر همراه کرد. قسمت آخر و پایانی سریال مرداب که در ۲۰ قسمت تهیه شده بود تقدیم حضورتان شد.

در داستان قسمت ۲۰ مرداب درباره: آدم‌های كوچيک رد پاشون هم كوچيكه براي همين راحت‌تر پاك ميشه… این سریال نمایش خانگی مرداب در ژانر درام معمایی و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده محمد شایسته میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و امیر جعفری در نقش «شکیب» و با هنرمندی مهدی هاشمی… به ایفای نقش پرداخته اند.

مرداب تازه‌ترین مجموعه پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و بازی شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها و حامد کمیلی است. سریال «مرداب» در ژانر درام معمایی، بر پایه‌ی فیلمنامه عشق بدون خطبه به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار نوشته و ساخته شده است. فیلمنامه اصلی این مجموعه را نیما اقلیما بازنویسی کرده است.

مرداب چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود. پخش این سریال از ۱۲ مهر ماه آغاز شده است. تهیه‌کنندگی مجموعه مرداب را محمد شایسته بر عهده دارد و همچنین گفته می‌شود این سریال بین ۱۲ تا ۱۵ قسمت خواهد داشت.

بازیگرانی مطرح و توانمند از جمله شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، امیر جعفری، مهدی هاشمی، ستاره پسیانی و مجتبی پیرزاده در سریال مرداب به نقش‌آفرینی پرداختند.

بیوگرافی پانته‌ آ پناهی‌ ها

پانته‌ آ پناهی‌ ها در ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. پانته آ پناهی ها یک بازیگر تئاتر حرفه‌ای است و در این زمینه فعالیت زیادی داشته است اما با توجه به چهره و صورت متفاوتش با آن موهای سفید، این شائبه به وجود آمده که او پیر و مسن می باشد. او هرچند در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه تحصیل کرده است و دارای مدرک لیسانس است اما در این زمینه هیچ فعالیتی نداشته است بلکه او تا کنون به عنوان بازیگر و منشی صحنه کار کرده است.این بازیگر مشهور تئاتر و سینما با آن چهره و بازی جذابش در نقش های متفاوتی از پیرزن روستایی “ننه آقا” در فیلم نقس بگیر تا نقش “شربت” درر سریال شهرزاد خوش درخشیده است. پانته آ پناهی ها یک بازیگر تئاتر حرفه‌ای است و در این زمینه فعالیت زیادی داشته است اما با توجه به چهره و صورت متفاوتش با آن موهای سفید، این روزها در سریال‌ها و فیلم های مختلفی نقش آفرینی می‌کند. او آنچنان جذاب بازی می‌کند که خیلی سریع توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.او در سریال بانوی عمارت در نقش افسرالملوک با بازیگرانی چون غزل شاکری، شبنم فرشادجو، مریم مومن و حسام همبازی بود. این بازیگر چیره دست در آلبوم موسیقی “در شعله با تو رقصان” به همراه صابر ابر شعرهایی نیز دکلمه کرده است. پانته‌ آ پناهی‌ها هرچند طرفداران زیادی دارد اما به قول خودش در پی شهرت نیست. او از بازیگران بی‌حاشیه سینما است. علاوه بر این، او به ورزش علاقه زیادی دارد، به همین دلیل عضو تیم اسکواش هنرمندان است. از دیگر ویژگی های پانته آ پناهی ها حمایت او از حقوق حیوانات است. خودش او نیز یک سگ به اسم رام رام دارد.پای پانته‌ آ پناهی‌ها خیلی اتفاقی به صحنه تئاتر باز شد. او در یکی از مصاحبه هایش گفته است: “یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه ؟ من هم گفتم نه، من تئاتر بلد نیستم! از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم. آقای کیانی من را سر تمرین های تئاتر بردند و تازه در پروسه تمرین فهمیدم چه اتفاقی در تئاتر می افتد. در آن مقطع مشکلاتی در زندگی داشتم و از حضور روی صحنه تئاتر به آرامش می رسیدم. بعد از آن او به عنوان منشی صحنه شروع به کار کرد. سپس وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. اولین بازی حرفه‌ای او فیلم سینمایی گس ساخته کیارش اسدی بود.

عوامل

سریال مرداب عواملی زیادی دارد که عبارتند ار: کارگردان: برزو نیک‌نژاد،تهیه‌کننده: محمد شایسته، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلستان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی

نظرات