زمان پخش فیلم خسته نباشید از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

فیلم خسته نباشید از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این فیلم برای علاقه مندان به این فیلم را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این فیلم جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

فیلم خسته نباشید

فیلمی به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی و نویسندگی محمد رضایی‌راد محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. برای اولین بار در تاریخ ۱۳۹۱ اکران شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. از جمله جوایز این فیلم می توان نامزدی در بخش بهترین طراحی صحنه و لباس در سی یکمین جشنواره فجر،نامزدی بهترین آنوس در سی و دومین فیلم فجر،برنده شده در شانزدهمین جشن سینمای ایران در بخش بهترین فیلم،یهترین کارگردانی و بهترین آنوس. حالا قرار شده ۱۰ آذر ۱۴۰۱ این فیلم سینمایی از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به غوغا بیات،جلال فاطمی،یدالله شادمانی،رویا افشار،حسام محمودی،نگار حسن‌زاده،فرزاد باقری و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آن‌ها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر می‌خورند. تا اینکه مرضی، مستخدم اخراجی هتل به کمک پسر عمویش برای آن‌ها نقشه می‌کشند و…

به طور کلی نظر کارشناسان این است : فیلم نامه در مسیر درستی که طی می کند، موفق می شود تعادل خوب و ظریفی بین داستان هایی که برای آدم هایش انتخاب کرده، بوجود بیاورد و در نهایت این آدم ها و حکایتشان را در مضمون کلی اثر به ثمر بنشاند و نتیجه بگیرد.

زمان پخش فیلم خسته نباشید از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش فیلم خسته نباشید از شبکه آی فیلم

این فیلم پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این فیلم جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات