خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم صبح اعدام + بیوگرافی هنرمندان و تصاویر جدید

0

فیلم صبح اعدام : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های آن همراه با اسامی و عوامل با بازی،ارسطو خوش رزم،مسعود شریف،داوود فتحعلی‌بیگی و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم صبح اعدام

به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر اجتاعی،خانوادگی و درام است. این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر حضور داشت و توانست جوایزی نیز کسب کند و در بخش هایی نیز نامزد شود.این فیلم اقتباسی از گزارش واقعی خبرنگار روزنامه کیهان از مراسم تیرباران طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی است.

خلاصه داستان

برشی از لحظات پایانی زندگی طیب حاج‌ رضایی و اسماعیل رضایی است که در پی قیام ١۵ خرداد ۱۳۴۲ محکوم به اعدام شدند. داستان فیلم در فاصلهٔ زمانی ۵ تا ۶:٣۰ صبح این روز روایت می‌شود….

خلاصه فیلم صبح اعدام

اسامی بازیگران فیلم صبح اعدام

  • ارسطو خوش رزم
  • مسعود شریف
  • داوود فتحعلی‌ بیگی
  • پوریا منجزی
  • محسن آوری
  • کاوه دارابی
  • و…

ارسطو خوش رزم

زادهٔ ۶ تیر ۱۳۶۳ بازیگر اهل ایران است. او دوره بازیگری حرفه‌ای تئاتر و سینما را در مؤسسه‌ای گذرانده و بازی گری خود را با بازی در سریال یک مشت پر عقاب آغاز کرده،ناگفته نماند او برای بازی در صبح اعدام  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

بازیگران فیلم صبح اعدام

ارسطو خوش رزم در نشست خبری فیلم صبح اعدام

داوود فتحعلی‌ بیگی

متولد سال ۱۳۲۹ در زنجان بازیگر اهل ایران است. او در فیلم های سینمایی اینجا شهر دیگری است، یک خانواده محترم، سیب و سلما، سگ کشی و کتاب قانون ایفای نقش داشته است.او در سال ١٣٨٠ موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.وی اکنون در زمینه های کارگردانی ، بازیگری ، نویسندگی و پژوهشگری فعالیت داشته و مدرس دانشگاه نیز می باشد.

تصاویر فیلم صبح اعدام

دیگر عوامل

مشاور هنری: محمدرضا شجاعی، مدیر برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، مدیر تولید: سعید رضاییان، مدیر فیلمبرداری: حسنعلی اسدی، طراح صحنه و لباس: علی شیرمحمدی، مدیر تدارکات: سعید اردستانی، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: امیرحسین گل محمدی، عکاس: کورش جوان، مدیر روابط عمومی: زهرا دمزآبادی

نظرات