دانلود کامل سریال قهوه ترک قسمت ۲ دوم با حجم رایگان قسمت ۲ +‌فیلم

0

قسمت ۲ سریال قهوه ترک را با لینک دانلود مستقیم قسمت ۲ دوم سریال قهوه ترک در ادامه مطلب تماشا کنید که یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی با داستان عاشقانه و جذاب می باشد که حتما در این صفحه بطور مستقیم و با چهار کیفیت پیشنهادی ببینید

سریال قهوه ترک قسمت ۲ دوم

قسمت ۲ سریال قهوه ترک

برای دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۲ با لینک مستقیم روی عکس کلیک کنید:

قسمت دوم سریال قهوه ترک با بازی امیر جعفری و حامد بهداد و سارا رسول زاده هر هفته روزی های چهارشنبه ساعت ۸ صبح بطور اختصاصی از نملیش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

داستان قسمت دوم

سریال ایرانی قهوه ترک در ژانر پلیسی – جنایی به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده است. امینی چند سال قبل سریال «تعطیلات رویایی» را برای پخش در نوروز ۱۳۹۷ تلویزیون ساخت.

قهوه ترک سریالی پلیسی با هنرنمایی حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار و شاهرخ فروتنیان، به کارگردانی علیرضا امینی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

نظرات