زمان انتشار فصل دوم سریال جواهری در قصر (فصل ۲ یانگوم) لو رفت +‌‌زمان پخش

0

زمان انتشار فصل دوم سریال جواهری در قصر (فصل ۲ یانگوم) لو رفت +‌‌زمان پخش

فصل دوم سریال جواهر در قصر (فصل ۲ یانگوم) هم اکنون در حال فیلمبرداری است و بزودی از شبکه های تلویزیونی ایران پخش خواهد شد. این خبر را شرکت سرگرمی Fantagio روز ۳۰ ژانویه تایید کرده و گفت: دنباله سریال «جواهری در قصر» قرار است ادامۀ وقایع زندگی یانگوم را بعد از پایان داستان فصل نخست سریال دنبال کند. عوامل سریال جواهری در قصر در یک بیانیه، Fantagio اعلام کرد: «فیلمبرداری درام تاریخی «اوینیو دائه یانگوم» قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ آغاز شود».

لی یونگ آئه بازیگر نقش «یانگوم» در سریال «جواهری در قصر» است که قرار است بار دیگر این نقش را در فصل دوم جواهری در قصر ایفا کند.

زمان انتشار فصل دوم سریال جواهری در قصر (فصل 2 یانگوم) لو رفت +‌‌زمان پخش
زمان پخش فصل دوم سریال جواهری در قصر (یانگوم ۲)

سریال جواهری در قصر که در ایران به نام یانگوم شناخته میشود، از آن دسته سریال‌هایی بود که از همان روزهای ابتدایی پخش در فصل اول، مخاطبین زیادی را در ایران جذب کرد. تا جایی که پس از بارها پخش مجدد هنوز بینندگان خود را دارد و طرفداران این سریال کره ای به تماشای آن می نشینند. با اتمام فصل اول، پس از یست سال هواداران و مخاطبین، به دنبال پخش فصل دوم سریال یانگوم یا همان سریال جواهری در قصر هستند. بر اساس گزارش‌ها، شرکت سرگرمی Fantagio ساخت این سریال را در روز ۳۰ ژانویه تایید کرده است. طبق این گزارش‌ها، دنباله سریال «جواهری در قصر» قرار است ادامۀ وقایع زندگی یانگوم را بعد از پایان داستان فصل نخست سریال دنبال کند.

به گزارش حرف تازه از روزیاتو، بر اساس گزارش‌ها، شرکت سرگرمی Fantagio ساخت این سریال را در روز ۳۰ ژانویه تایید کرده است. طبق این گزارش‌ها، دنباله سریال «جواهری در قصر» قرار است ادامۀ وقایع زندگی یانگوم را بعد از پایان داستان فصل نخست سریال دنبال کند.

جواهری در قصر در زمان خود یک موفقیت بزرگ بود و هنوز هم یکی از درام‌های کره‌ای با بالاترین امتیاز است. تأثیر فرهنگی این سریال بسیار زیاد بود به طوری که به محبوبیت جنبه‌های زیادی از فرهنگ کره‌ای به‌ویژه غذا‌های این کشور کمک زیادی کرد. این سریال در چندین درام دیگر نیز مورد اشاره قرار گرفت و یک تئاتر موزیکال و یک سریال انیمیشن نیز بر اساس آن ساخته شد.

«اوینیو» یک کلمۀ کره‌ای برای اشاره به پزشکان زن در دوران سلسله جوسئون بوده است و پیشوند «دائه» نیز کلمه‌ای کره‌ای به معنی «بزرگ» است. در سری اصلی سریال، یانگوم به دلیل کار‌های فوق‌العاده‌اش عنوان افتخاری «دائه» را از امپراتور دریافت کرده بود.

شرکت فانتاگیو همچنین فاش کرد که لی یونگ آئه در ژوئن ۲۰۲۳ برای ایفای مجدد این نقش انتخاب شده است. شخصیت اصلی این سریال بر اساس زندگی واقعی زنی به نام یانگوم ساخته شده که اولین پزشک زن سلطنتی در دوران سلسلۀ جوسئون بود.

سریال یانگوم ۲ کی پخش می‌شود؟

با توجه به اینکه تازه مراحل اولیۀ تولید سریال آغاز شده است، زمان دقیقی در مورد تاریخ پخش آن اعلام نشده است، اما برخی از گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سریال در اوایل سال ۲۰۲۵ آماده پخش خواهد شد.

جزئیات پخش

سری اصلی سریال «جواهری در قصر» یک درام بلند ۵۴ قسمتی بود که مدت زمان هر قسمت از آن ۶۰ دقیقه بود. اما هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد قسمت‌های دنبالۀ سریال وجود ندارد. بیش از ۲۰ سال است که از پخش سریال جواهری در قصر می گذرد. سریالی که محصول کره جنوبی بود و در انتشار فرهنگ این کشور در سطح جهانی بسیار موثر بود. حال با گذشت دو دهه از این سریال سازندگان تصمیم گرفتند که فصل دوم جواهری در قصر را کلید بزنند و داستان زندگی یانگوم را پس از اینکه ازدواج کرد و بچه دار شد، روایت کنند.

جواهری در قصر مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، برترین برنامه در زمان پخش بود که آن را به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های تلویزیونی کره تبدیل کرد. جواهری در قصر با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شد و بعدها توانست به ۹۱ کشور صادر شده و درآمدی در حدود ۱۰۳٫۴ میلیون دلار کسب کند. از این رو این سریال یکی از نشانه‌های اصلی گسترش موج کره‌ای در دنیا تلقی می‌شود.

نظرات