خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم حلقه های ازدواج

0

“حلقه های ازدواج″، فیلم ایرانی به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی محسن مسافرچی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۸ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم حلقه های ازدواج که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی آنتن صداوسیما برود و از شبکه آی فیلم فارسی پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم حلقه های ازدواج

 

خلاصه داستان

فیلم “حلقه های ازدواج” روایتگر ماجراهای جذاب جوانی به نام “حمید” است که در یک شرکت بزرگ کار می کند. در این شرکت اتفاق هایی می افتد که موقعیت شغلی و زندگی خانوادگی او را به خطر می اندازد…

داستان فیلم حلقه های ازدواج

شاهین باباپور، کارگردان این فیلم. پبش از این فیلم  “مجرد ۴۰ ساله” در سال ۱۳۹۳ و همچنین سریالهای “ماجراهای چموش و خموش”، “طبقه دوم “، “گردش علمی”، “پاتوق” و سریال ۳۰ قسمتی “مثل من مثل تو” را کارگردانی کرده است.

 

اسامی بازیگران فیلم حلقه های ازدواج

اسامی بازیگران فیلم حلقه های ازدواج

 

دیگر عوامل

کارگردان: شاهین باباپور، نویسندگان: علی غفاری – شاهین باباپور (بر اساس طرحی از علیرضا ناظر فصیحی)، تهیه کننده و مجری طرح: محسن مسافرچی، مشاوران کارگردان: داریوش فرهنگ – فریدون حسن پور، منشی صحنه: آناهید روستا، دستیار اول کارگردان: مجید موثق، جانشین تولید: شهنام صلح جو، عکاس: امید صالحی، برنامه ریز: شیرین خشایی، طراح صحنه و لباس، سعید آهنگرانی، آهنگساز: کوروش صرافها، طراح گریم: مهری شیرازی، صدابرداران: خسرو کیوانمهر – فرشید کیوانمهر، صداگذار و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، تدوین: حسین غضنفری، مدیر تولید: شهرام دانشپور، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی.

 

نظرات