اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم معجزه پروین با نقش + خلاصه داستان و عکس های جدید

0

فیلم معجزه پروین : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های آن همراه با اسامی و عوامل با بازی مارال بنی آدم، آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی نیا و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم معجزه پروین

به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر نیز حضور دارد و محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و وزارت میراث فرهنگی است.

خلاصه داستان

این فیلم زندگی واقعی پروین اعتصامی را روایت می کند اما….

خلاصه فیلم معجزه پروین

اسامی بازیگران فیلم معجزه پروین با نقش

مارال بنی‌آدم

زادهٔ ۱۱ آبان ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران است. او فعالیتش را اوایل دههٔ ۱۳۹۰ با حضور در تئاتر آغاز کرد و نخستین حضورش در سینما، نقشی کوتاه در فیلم تحسین‌شدهٔ فروشنده بود. او برای بازی در سریال نمایش خانگی هم گناه به شهرت رسید. او برای بازی در نقش اصلی در آغوش درخت نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد.او همسر علی سرابی نیز است.

بازیگران فیلم معجزه پروین

مارال بنی آدم در فیلم معجزه پروین

محمد رضا شریفی نیا

زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ بازیگر، دستیار و مشاور کارگردان، و برنامه‌ریز سینمای ایران است. او با بازیگر سینمای ایران آزیتا حاجیان ازدواج کرد  و بعد چند سال جدا شد و آن‌ها دارای دو دختر شدند که هر دوی آن‌ها نیز بازیگر هستند به نام های مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا. وی با بازی در سریال امام علی به شهرت رسید.او علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی، سمتهای دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت

عوامل فیلم معجزه پروین

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مهدی حسینی وند، تدوین: مهدی حسینی وند، آهنگساز: بهزاد عبدی، مدیر صدابرداری: ارسلان کیان ارثی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، طراح صحنه: مسعود اوسطی، صحنه آرا: سوفیا شکری، طراح لباس: رویا ابراهیمی، دستیار اول کارگردان: روهام مخدومی، مدیر برنامه‌ریزی: حسین متحد، منشی صحنه: سحرناز ضیایی، عکاس: احمدرضا شجاعی، اصلاح رنگ و‌ نور: نیما دبیرزاده، صداگذاری: مهرداد جلوخانی

نظرات