زمان پخش و تکرار سریال پایتخت ۱ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ +‌ روزها و ساعت پخش

0

زمان پخش سریال پایتخت ۱ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پایتخت ۱ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال پایتخت 1

به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است این سریال برای بار اول از شبکه یک در نوروز ۱۳۹۰ پخش شد و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت تا جایی که ۶ فصل ادامه پیدا کرد و اکنون نیز قرار است مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان آن می توان به محسن تنابنده،علیرضا خمسه،ریما رامین‌فر،احمد مهران‌فر،سمیرا حسن پور،سارا فرقانی‌اصل،نیکا فرقانی‌اصل،آزیتا لاچینی،خسرو احمدی،رضا بنفشه‌خواه و….می توان اشاره کرد.

فصل اول سریال ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از علی‌آباد به تهران کوچ کنند، اما پس از ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند … صاحبخانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شوند، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آنها به وجود می‌آید مجبور می‌شوند مدتی در کامیون ارسطو پسرخاله نقی زندگی کنند و در این مدت اتفاقات هیجان انگیز و بسیار جالبی برای خانواده معمولی رخ می‌دهد که نهایتاً منتج به بازگشتشان به شهر خودشان می‌گردد….

در واقع پرداختن به زندگی اصیل مازندرانی در کنار صمیمیت واقعی میان خانواده ها و همچنین پرداختن به مسائل اعتقادی مردم از جمله دلایلی هست که پایتخت اکنون نیز دیده می شود.

سریال پایتخت 1 از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال پایتخت ۱ از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۵ قسمتی از ۳۰ دی ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات