معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بیوه سیاه Black Widow

0

فیلم “بیوه سیاه” یا با نام اصلی Black Widow, فیلم آمریکایی به کارگردانی کیت شورتلند و تهیه کنندگی کوین فایگی است. این فیلم در ژانر ابرقهرمانی-اکشن در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت یک سال است که در انتظار اکران است. این فیلم برگرفته از شخصیتی به همین نام از مجموعه کتابهای مارول کامیکس است.جالب است بدانید ساخت این فیلم از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و به مدت ۱۵ سال به طول انجامید. این فیلم قرار است توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بیوه سیاه Black Widow

 

خلاصه داستان

داستان فیلم بعد از جنگ داخلی و قبل از جنگ بی نهایت رخ میدهد و گریزی به گذشته ی ناتاشا رومانوف هم میزند. در پی وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه سوکوویا و کمک به استیو راجرز، به عنوان یک فراری، تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته است.

داستان فیلم Black widow 2020

اسکارلت جوهانسون بازیگر نقش ناتاشا یا همان بیوه سیاه در این باره می‌گوید: “ما در این فیلم ناتاشا را در بازه خاصی از زندگی‌اش می‌بینیم. او در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد زیرا نمی‌تواند با کسی ارتباط برقرار کند و جایی برای رفتن ندارد. در واقع او با خودش مقابله می‌کند.”

داستان فیلم بیوه سیاه 2020

ناتاشا در این فیلم با تعدادی از کسانی که در گذشته آنها را می شناخته برخورد می کند، مثلا خواهرش یلنا (با بازی فلورنس پیو)، و نگهبان سرخ (دیوید هاربر) که در واقع نسخه روس کاپیتان آمریکاست. او قرار است در فیلم انفرادی خودش با یک شرور مرموز به نام تسک‌مستر (Taskmaster) روبرو شود که احتمالا یک چالش خیلی بزرگ برایش خواهد بود.

 

اسامی بازیگران فیلم بیوه سیاه Black widow

  • اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson در نقش ناتاسا (بیوه سیاه)
  • ریچل وایس Rachel Weisz در نقش ملینا (آیرن میدن)
  • فلورنس پیو Florence Pugh در نقش یلنا (خواهرخوانده ناتاشا)
  • دیوید هاربور David Harbour در نقش آلکسی شوستاکوو (نگهبان قرمز)
  • او.تی. فاگبنلی O. T. Fagbenle در نقش میسون
  • ویلیام هرت William Hurt در نقش تادئوس راس
  • او تی فاگبنلی OT Fagbenle
  • ری وینستون Ray Winston
  • الیور ریچرز Oliver Richer

بازیگران فیلم Black widow 2020

همچنین رابرت داونی جونیور Robert Downey, Jr در نقش قبلی خود در دنیای سینمایی مارول یعنی تونی استارک یا همان مرد آهنی، حضور افتخاری خواهد داشت.

تاریخ اکران فیلم Black widow

 

زمان اکران بیوه سیاه Black widow

فیلم “بیوه سیاه” ابتدا قرار بود در تاریخ تاریخ ی۱ مِی ۲۰۲۰ مصادف با جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۹ اکران شود که با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، این اکران به تعویق افتاد. به تازگی اعلام شده که در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران شود.

 

نظرات