زمان پخش و تکرار سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آپارتمان برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم

این مجموعه قدیمی به کارگردانی اصغر هاشمی و نویسندگی فرهاد توحیدی محصول سال ۱۳۷۱ در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.این سریال بار اول از شبکه یک در سال ۱۳۷۲ پخش شد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت تا جایی که اکنون بعد از ۳۰ سال قرار است دوباره در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم باز پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به جمشید اسماعیل‌خانی،پرویز پرستویی،شهره لرستانی،حمیده خیرآبادی،افسانه چهره‌آزاد،امین تارخ،حمید جبلی،رضا کیانیان،آتیلا پسیانی،حمید لولایی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده یک پزشک و یک پرستار، علاوه بر آنکه در یک بیمارستان همکار هستند، در یک مجتمع مسکونی در همسایگی هم زندگی می‌کنند و اندکی بعد، تصمیم می‌گیرند با یکدیگر ازدواج کنند. در شب عروسی، داماد در مراسم حاضر نمی‌شود و این موضوع، علاوه بر نگرانی و اضطراب، زمینه‌ساز بروز اختلاف و سوءتفاهم میان دو خانواده نیز می‌گردد. مشکلات به وجود آمده، بهانه‌ای برای نزدیک شدن به روابط خانوادگی سایر ساکنان مجتمع مسکونی و همسایگان می‌شود در پایان، پرده از دلیل واقعیِ غیبتِ ناگهانیِ پزشک، برداشته می‌شود و ازدواج به خوبی و خوشی انجام می‌شود و….

در واقع تمامی این اتفاقات به طور طنز و جالب پیش می رود.

سریال آپارتمان

زمان پخش و تکرار سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۶ قسمتی قرار است از جمعه ۸ آذر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۲ صبح و ۱۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان می توان به بیوک میرزایی،رسول نجفیان،نیکو خردمند،پرویز شاهین‌خو،فاطمه طاهری،بهرام شاه‌محمدلو،کاوه آهنگر و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات