اسامی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

0

فیلم “وقتی همه خواب بودند”، فیلم ایرانی به کارگردانی فريدون حسن پور در ژانر كودك و نوجوان ساخته شده است که در سال ۱۳۸۴ تولید شد. این فیلم بر اساس زندگی بی بی سلیمه ساخته شده و امشب ۲۳ آذر از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. تهیه کنندگی این اثر بر عهده زنده یاد فرشته طائرپور بوده است. متن فیلمنامه و نویسندگی آن نیز توسط فریدون حسن پور به رشته نگارش درآورده شده است. در ادامه بیوگرافی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند با نقش ها و عکس و داستان و اسامی بازیگران این فیلم و زمان پخش از شبکه آی فیلم می پردازیم.

اسامی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

اسامی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند شبکه آی فیلم عبارتند از : محمدرضا فروتن، صادق صفایی، غزل شاکری، نازنین فراهانی، گلاب آدینه، دانیال محمودنیا، حیدر جمشیدی که در این فیلم ایفای نقش کردند.

فیلم وقتی همه خواب بودند محصول کشور ایران است و برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درامد و پس از آن بارها از شبکه های تلویزیون ایران پخش شد. اين فيلم كه در ژانر كودك و نوجوان ساخته شده است ،فيلمبرداري در منطقه ييلاقات ديلمان انجام شده است .

زمان پخش و تکرار سریال «فیلم وقتی همه خواب بودند» از شبکه آی فیلم

فیلم سینمایی “وقتی همه خواب بودند” امشب پنجشنبه ۲۳ آذر، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز جمعه روی آنتن خواهد رفت.

بیوگرافی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند

بیوگرافی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند

بیوگرافی گلاب آدینه

گلاب آدینه بازیگر نقش بی بی سلیمه در فیلم وقتی همه خواب بودند زاده‌ی ۲۲ آبان ۱۳۳۲، تهرانبا نام اصلی گلاب مستعان، فارغ‌التحصیل رشته‌ی اقتصاد سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی است. او فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۵۴ با گروه تئاتر دانشجویی «پیاده»، به سرپرستی مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ آغاز کرد و در چندین نمایشنامه نظیر «داستانی نه تازه»، «همشهری»، «دیوار چین» و «در مصر برف نمی‌بارد» به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی گلاب آدینه بازیگر نقش بی بی سلیمه در اسامی بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند

نخستین تجربه‌ی سینمایی آدینه در سال ۱۳۶۰ با بازی در فیلم «رسول پسر ابوالقاسم» به کارگردانی داریوش فرهنگ رقم خورد و بعدها ایفای نقش در مجموعه‌ی «سلطان و شبان» برایش شهرت به ارمغان آورد. او در زمینه‌های دیگری چون کارگردانی و منشی‌گری صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد

بیوگرافی محمدرضا فروتن

بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند

محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران و فارغ التحصیل دکترای روانشناسی سلامت از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی آموزش بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری، زیر نظر حمید سمندریان گذراند و با ایفای نقش‌های کوتاه در فیلم‌های مختلف، رفته‎رفته مسیر موفقیت را طی کرد.

فروتن پس از ایفای نقش در یک قسمت از مجموعه‌ «سر نخ» ، برای بازی در فیلم «مرسدس» توسط مسعود کیمیایی انتخاب شد. وی تاکنون با کارگردانان برجسته‌ای چون کیومرث پوراحمد، رخشان بنی‌اعتماد و کمال تبریزی همکاری کرده و جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف کسب کرده‌ است.

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «قرمز» و نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های «مرسدس» ، «کنعان»، «عیار ۱۴» و «چهل‌سالگی» از جشنواره‌ فیلم فجر اشاره کرد.

بیوگرافی غزل شاکری

داستان بازیگران فیلم وقتی همه خواب بودند

غزل شاکری زاده ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی است. او حضور خویش را در سینما از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌است.

از جمله سوابق هنری وی می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر «ماهی»، «گلنار» «وقتی همه خواب بودند» «آینه‌های روبرو» و طراحی صحنه و لباس فیلم‌های «وقتی همه خواب بودند» و «آینه‌های روبرو» اشاره کرد.

غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه‌کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلم‌نامه‌نویس است، خانم طائرپور مشاور امور مالیاتی خانه سینما بود که در سال ۱۴۰۰ درگذشت.

بیوگرافی نازنین فراهانی

بیوگرافی بازیگر نقش قاسم در بازیگران فیلم همه خواب بودند

نازنین فراهانی، زاده‎ی ۱۳۵۲، تهران فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی از سال ۱۳۷۲ فعالیت در مطبوعات را تجربه کرد و در سال ۱۳۷۸ با ایفای نقش در فیلم «زیر پوست شهر» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، قدم به عرصه‎ سینما گذاشت.

این هنرمند، نگارش‌ فیلمنامه‌های «نوا» و «این سیب هم برای تو» را در کارنامه‎ی هنری‌اش دارد.

دیگر بازیگران

  • صادق صفایی
  • دانیال محمودنیا
  • حیدر جمشیدی
  • و…

خلاصه داستان فیلم وقتی همه خواب بودند

داستان فیلم درباره قصه بی بی سلیمه، مامای پیر و محبوب روستای تازه آباد است که بالاخره پس از سالها انتظار نوبت سفرش به خانه خدا فرا رسیده، بی بی در حال خداحافظی و حلالیت طلبی از اهالی ده‌است که خبر می‌رسد اجازه سفر ندارد. در واقع فيلم وقتي همه خواب بودند قصه پيرزني به نان بي بي سليمه ماماي پير و محبوب روستاي تازه آباد است كه بالاخره پس از سالها انتظار نوبت سفرش به خانه خدا مي رسد … بي بي در حال خداحافظي و حلاليت طلبي از اهالي ده است كه خبر مي رسد اجازه سفر ندارد … هيچ كس نمي خواهد اين خبر تلخ را به بي بي دهد جز مش كريم . از سوي ديگر بچه ها و نصير ساده دل تصميم مي گيرند بي بي را به مراد دل برسانند و خودشان اورا به مكه ببرند.

عوامل فیلم

نويسنده و كارگردان : فريدون حسن پور
تهيه كننده :فرشته طائر پور
موسیقی سعید شهرام
فیلم‌بردار نادر معصومی
تدوین‌گر سعید شاهسواری
طراح گريم: محمدرضا قومي
صدا بردار : بهمن اردلان
صدا گذاري و ميكس : مسعود بهنام

نظرات