بیوگرافی کامل و عکس های جدید رانبیر کاپور بازیگر هندی

0

بیوگرافی کامل و عکس های جدید رانبیر کاپور بازیگر هندی

رانبیر کاپور بازیگر هندی، پسر ریشی کاپور، متولد ۱۳۶۱ در بمبئی، در ادامه بیوگرافی کامل هنری و شخصی و خانواده و پدر و مادرش و ازدواج رانبیر کاپور و همسرش آلیا بات و فیلم های جدید و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی کامل رانبیر کاپور و همسرش آلیا بات + زندگی شخصی

بیوگرافی رانبیر کاپور

رانبیر کاپور، متولد ۱۳۶۱ برابر با در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۲ در بمبئی، هند متولد شده، قد او ۱۸۳ سانتیمتر و پدرش ریشی کاپور از بازیگران و هنرپیشه های با سابقه و پدر بزرگش نیز از بزرگان سینمای بالیوود هستند، وی فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای تجسمی در رشتهٔ سینما و تئاتر از نیویورک است .

خانواده و شجره نامه

درش ریشی کاپور بازیگر و یکی از بزرگترین سوپر استارهای سینمای هند و بالیوود است و مادرش نیتو سینگ از بازیگران مطرح دهه ۸۰ بالیوود است و پدر بزرگش راج کاپور از معروفترین هنرمندان سینما هند است. همچنین کارینا کاپور و کاریشما کاپور دختر عموهای او هستند و یک خواهر بزرگ تر به نام ریدیما کاپور دارد.

زندگینامه رانبیر کاپور

همسر رانبیر کاپور

چندی پیش او در خبرهای بالیوود آمده بود که وی قرار است با کاترینا کیف بازیگر هندی و ستاره فیلم های انفجار ۳، مادامی که زنده ام ،ازدواج کند که تاکنون خبری نشده است.

اما بعد از جدایی کاترین کیف با آلیا بات وارد رابطه شده و به نظر می‌رسد ارتباط میان این دو به مرحله ‌ی جدی‌ای رسیده و آنها واقعا تصمیم به ازدواج دارند.

بیوگرافی آلیا بات همسر رانبیر کاپور

روابط عاشقانه

رانبیر در سال ۲۰۰۸ در هنگام فیلم زیبارویان فرار کنید با بازیگر مقابل دیپیکا پادوکن رابطه داشت اما این زوج در سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند و بعد از آن در سال ۲۰۱۳ با کاترینا کایف وارد رابطه شد که این رابطه در اوایل سال ۲۰۱۶ تمام شد. در سال ۲۰۱۸ کاپور با آلیا بهات، بازیگر وارد رابطه شد.در سال های قبل آلیا بات بارها از علاقه اش به رنبیر به عنوان یک بیگ فن یاد کرده بود.

اما با حضور آلیا در کنار خانواده کاپور ها در نیویورک که برای درمان بیماری ریشی کاپور پدر رنبیر کاپور در آنجا حضور دارند،و دورهمی خانوادگی آن ها در کریسمس و همچنین تعریف های متعدد نیتو سینگ(مادر رنبیر) از آلیا،و خوش رفتاری های او،این ادعا تا حدودی تکذیب شده است.

خانواده رانبیر کاپور بازیگر هندی

شروع بازیگری

در خانواده کاملا سینمایی و هنری به دنیا آمده و طبیعتا وی نیز به این حرفه علاقه مند شده و وارد بازیگری شده است، او در سال ۲۰۰۵ سمت دستیار کارگردان سانجی لیلا بهانسالی در فیلم “سیاه” را برعهده داشت . در سال ۲۰۰۷ در اولین تجربه بازیگری خود به همراه سونام کاپور در فیلم “ساواریا” بازی کرد که این فیلم جایزه بهترین بازیگر تازه وارد مرد را از جشنواره فیلم فیر به دست آورد.

اوج بازی او در فیلم راک استار و به خصوص فیلم زیبای برفی می‌توان مشاهده کرد. او برای بازی در دو فیلم ،دو سال پیاپی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. در اکتبر ۲۰۱۸ از سوی مجله Vogue رانبیر کاپور به عنوان مرد سال سینمای هند شناخته شد.

اینستاگرام رانبیر کاپور

صفحه شخصی وی با آیدی زیر فعال است و میتوانید برای دیدن تصاویر و اخبار جدید درباره این هنرمند بالیوودی سری بزنید

ranbirkapooruniverse

درگذشت پدرش ریشی کاپور

پدرس ریشی کاپور از دو سال پیش به بیماری سرطان مبتلا بود که در نهایت در سال ۲۰۲۰ درگذشت

عکسهای رانبیر کاپور

فیلم های رانبیر کاپور

درگذشت پدر رانبیر کاپور

Ranbir-Kapoor-instagram

Ranbir-Kapoor

سوابق و افتخارات رانبیر کاپور پسر ریشی کاپور

عکسهای جدید ران بیر

نظرات