دانلود سریال پدر گواردیولا فصل ۲ قسمت ۲ (قسمت ۲ فصل دوم پدر گواردیولا) نیم‌بهاء

0

قسمت دوم ۲ فصل ۲ سریال پدر گواردیولا (قسمت ۱۱ سریال پدر گواردیولا ) به کارگردانی سعید نعمت الله در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رازآلود و بیوگرافی است. شما می توانید سریال پدر گواردیولا فصل ۲ قسمت ۲ دانلود و تماشا کنید.

دانلود سریال پدر گواردیولا فصل 2 قسمت 2 (قسمت ۲ فصل دوم پدر گواردیولا) نیم‌بهاء

دانلود سریال پدر گواردیولا فصل ۲ قسمت ۲ (قسمت ۲ فصل دوم پدر گواردیولا) نیم‌بهاء

قسمت ۲ فصل ۲ پدر گواردیولا ساعتی پیش منتشر شد. سریال ایرانی پدر گواردیولا در ژانر رازآلود و بیوگرافی به کارگردانی سعید نعمت اله در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. لینک دانلود قسمت ۱۱ سریال پدر گواردیولا قرار داده شد:

داستان قسمت ۱۱

داستان قسمت ۲ فصل دوم سریال پدر گواردیولا درباره زندگی مخفیانه مردی که برگشته تا زندگی خود را سر و سامان دهد. همسر پنهانی او باردار است و می گوید من این بچه رو نگه نمیدارم از طرفی دو زن دیگر او دنبال این هستند که بدانند شوهرشان در طول هفته پیش آنها نیست کجاست و پای یک زن دیگر در میان است!!

فصل ۲ قسمت ۲ دوم فصل دوم پدر گواردیولا (قسمت ۱۱ سریال پدر گواردیولا)

کارگردان: سعید نعمت اله

تهیه کننده: محسن حیدری
نویسنده: سعید نعمت اله

ژانر : درام سال انتشار : ۱۴۰۲ -محصول: ایران
پنجشنبه ها، ساعت ۸ صبح

فصل دوم سریال «پدر گواردیولا» با حضور بازیگرانی مانند مهران مدیری، ستاره اسکندی، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله و… وارد شبکه نمایش خانگی شد. حضور «آرش AP» (عدل پرور) به همراه برادرش «مسیح» به عنوان بازیگر در این سریال نیز از دیگر اخباری بود که در روزهای گذشته در رسانه‌ها بازتاب داشت و واکنش‌های متفاوتی را هم در پی داشت.

فیلم‌برداری سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محسن حیدری در اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در اوایل سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

این سریال هر پنجشنبه‌ ۸ صبح به طور رایگان از پلتفرم تماشاخونه پخش می شود.

پدر گواردیولا اولین ساخته ی سعید نعمت‌ الله در شبکه نمایش خانگی است. سعید نعمت الله از فیلمنامه نویسان مشهور سینما و تلویزیون است و او پیش تر در سال ۹۹، سریال «زمین گرم» را هم برای تلویزیون ساخته بود. از نمونه کار‌های او می‌توان به آثاری همچون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد.

مهران مدیری و جمعی از چهره های مطرح سینما و تلویزیون کشورمان در سریال جدید شبکه نمایش خانگی بازی کرده اند که نقش هر کدام این این چهره ها مشخص شده است.
سریال پدر گواردیولا به یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های جدید تبدیل شده چرا که گفته می‌شود مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه شده است.

ساخت این مجموعه یعنی پدر گواردیولا از پاییز سال ۱۴۰۰ در محله‌های جنوب شهر تهران شروع شده و در تابستان سال ۱۴۰۱ به اتمام رسیده است. این سریال اولین سریال نمایش خانگی سعید نعمت‌الله با حضور جمعی از بازیگران معروف و ممنوع‌التصویر است.

عوامل

بازیگرانی چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، شادی مختاری، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، مهران غفوریان، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، پانته آ بهرام، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل پرور، پریوش نظریه، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله در سریال پدر گواردیولا ایفای نقش کرده‌اند. سه بازیکن و ستاره سابق استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و همچنین علی موسوی هم در این سریال نقش آفرینی کرده اند

نظرات