اسامی بازیگران سریال ندای امید با نقش +داستان و بیوگرافی بازیگران

0

«سریال ندای امید» (When Hope Calls) عنوان مجموعه تلویزیونی آمریکایی محصول سیال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی آلفونسو مورنو بر اساس مجموعه کتاب های کانادایی غرب نوشته جانت اوکه درباره دو خواهر یتیم ساخته و تولید شد. در سریال ندای امید بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون آمریکا و کانادا ایفای نقش کردند و قرار است از ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ از شبکه تماشا پخش شود. در ادامه مطلب بیوگرافی بازیگران سریال ندای امید (سریال وقتی امید تماس می گیرد) با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل و داستان کامل این سریال آمریکایی ندای امید با بازی بازیگران سرشناس آمریکایی – کانادایی … در ادامه مطلب میخوانید

سریال ندای امید When Hope Calls-TV-Series

اسامی بازیگران سریال ندای امید (When Hope Calls) با نقش +داستان و بیوگرافی بازیگران

بازیگران اصلی سریال ندای امید عبارتنداز:

  • مورگان کهن (لیلیان) – Morgan Kohan
  • جوسلین هودون (گریس) – Jocelyn Hudon
  • وندی کروسون (تس استوارت) – Wendy Crewson
  • گرگ هوانسیان (چارلی یا چاک) – Greg Hovanessian
  • رایان جیمز (پاسبان گابریل) – Ryan-James Hatanaka

دیگر بازیگران

  • هانکه تالبوت در نقش مگی پارسونز
  • مارشال ویلیامز در نقش سام ترمبلی د.
  • نیل کرون در نقش رونی استوارت
  • لوری لافلین در نقش ابیگیل استانتون
  • ایزاک بیلی در نقش مسیحی
  • مایکل کوپمن در نقش کن
  • لیام مک دونالد در نقش وینسنت،
  • کیت مویر در نقش سوفیا
  • رایلی اودانل در نقش هلن
  • کیم رابرتز در نقش پرل میفر
  • الیزابت ساندرز در نقش النور وینترز
  • سایمون وبستر در نقش فرد
  • آوا ویس در نقش مری لوئیز
  • جفرسون براون در نقش جو مودی
  • کلی مارتین در نقش روث
  • جاناتان پاتس در نقش بن مندلسون
  • مورگان دیوید جونز در نقش هنک
  • کالینکا پتری در نقش لوسی کلی
  • پاسکال هاتون در نقش رزماری

این سریال در ژانر خانوادگی ـ درام عاشقانه در ۲۴ قسمت در سال ۲۰۱۹ تولید شد و کارگردانی آن را آلفونسو مورنو بر عهده داشت. لوکیشن و محل فیلمرداری مربوط به Powassan، انتاریو، کانادا می باشد.

اسامی بازیگران سریال ندای امید با نقش +داستان و بیوگرافی بازیگران

این مجموعه برای اولین بار این سریال در ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ روی آنتن کانال هالمارک پخش شد و قسمت‌های جدید آن تا ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد. این سریال متعاقباً در اوایل سال ۲۰۲۰ از کانال Hallmark پخش شد. این سریال که نام ندای امید نیز شناخته می‌شود، به قلم مشترک مورگان کهن و جوسلین هودون نگارش درآمده است.

همچنین دیوید آنسلمو و کیم کرپین به طور مشترک تهیه کنندگی سریال ندای امید را بر عهده داشتند.

در سریال سریال ندای امید ستاره های سینما و تلویزیون کشور امریکا و کانادا ایفای نقش کردند که از جمله آنها مورگان کوهان، جاسلین هودن، رایان جیمز هاتانکا، گرگ هاوانسیان، وندی کروسون و نیل کرون و …می توان اشاره کرد.

بازیگران سریال ندای امید با نقش و داستان سریال غربی ندای امید + بیوگرافی بازیگران

خلاصه داستان سریال ندای امید

این سریال درباره داستان زندگی لیلیان و گریس دو خواهر یتیم است. وقتی لیلیان هفت ساله و گریس پنج ساله بود از هم جدا شدند. این دو در بزرگسالی همدیگر را پیدا می کنند و یک یتیم خانه را در یک شهر کوچک شمال غربی باز می کنند. داستان سریال در سال ۱۹۱۶ در شهر بروکفیلد در غرب کانادا می گذرد. مونتی گابریل علاقه عاشقانه ای به لیلیان دارد. چاک، دامپروری که به دامپزشک تبدیل شده است، تس استوارت مادر گریس است که نزد او بزرگ شده است و فرزندخوانده اش است

خلاصه داستان سریال ندای امید

جوسلین هودون در نقش گریس بنت، خواهر کوچکتر لیلیان که در یک یتیم خانه بزرگ شد. گریس در پایان فصل اول به لندن می رود و مشخص می شود که در «کریسمس کانتری» در آنجا اقامت کرده و ازدواج کرده است.

گرگ هوانسیان در نقش چارلی «چاک» استوارت، پسر تس، و یک دامدار و دامپزشک شهر؛ مشخص شده است که او پس از بازی گریس در «کریسمس کشور» شهر را ترک کرد.

اسامی بازیگران سریال ندای امید (When Hope Calls) با نقش +داستان و بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی هنرپیشه های سریال ندای امید When Hope Calls

مورگان کهن  در نقش لیلیان

مورگان کهن، متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۹۳ در بریتیش کلمبیا، کانادا می باشد. مورگان کوهان که در بریتیش کلمبیا، کانادا متولد و بزرگ شد، بیشتر دوران کودکی خود را با رقص رقابتی گذراند. هنگامی که در برنامه تهدید سه گانه در آکادمی راندولف در تورنتو پذیرفته شد و پس از فارغ التحصیلی، وارد بازیگری شد. او در سه فیلم سینمایی بازی کرد: وقایع ماریجوانا، که در رقابت در جشنواره بین‌المللی فیلم سانتا باربارا ۲۰۱۹ به نمایش درآمد، پناهگاه جید که در جشنواره فانتزی ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و کمدی عجیب و غریب، کیتی ماماس برای اکران در سال ۲۰۲۰ تولید شد.

مورگان کهن (لیلیان) – Morgan Kohan در بیوگرافی بازیگران سریال ندای امید

جوسلین هودون در نقش گریس

جوسلین هودون در تورنتو، کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد. او که در اصل یک بالرین بود، از سن یازده سالگی در مدرسه ملی باله کانادا آموزش دید و اجرا کرد. او پس از گذراندن مدرک تحصیلی در رشته ارتباطات و تحصیلات تکمیلی در رشته روابط عمومی، حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. او برای نقش‌هایش در فیلم‌های گیلرمو دل تورو «The Strain»، آدام سندلرز «Pixels» و نقش اصلی‌اش در «When Hope Calls» شناخته می‌شود.

جوسلین هودون (گریس) – Jocelyn Hudon در بیوگرافی بازیگران سریال ندای امید

رایان جیمز در نقش گابریل در سریال ندای امید

رایان جیمز (آر جی) هاتاناکا بازیگر کانادایی تلویزیون، سینما و تئاتر است. او دارای مدرک MFA از برنامه بازیگری فارغ التحصیل Tisch در دانشگاه نیویورک است. آثار تئاتر او عبارتند از: شکسپیر در پارک «شاه لیر» در کنار جان لیتگو و آنت بنینگ، «عشق بزرگ» و «جعبه شنی» در تئاتر سیگنیچر نیویورک، و «رومئو و ژولیت» در تئاتر گاتری. رایان جیمز از سال ۲۰۱۶ سخنگوی شبکه HBO اروپا بوده و چندین جوایز بین المللی را از آن خود کرده است. او کمربند مشکی داردک

رایان جیمز (پاسبان گابریل) – Ryan-James Hatanaka در بازیگران سریال ندای امید

گرگ هوانسیان در نقش چاک

گرگ هوانسیان که در مناطق روستایی جنوب انتاریو بزرگ شده بود، در سنین جوانی اشتیاق شدیدی به بازیگری داشت. هوانسیان مدتی در رشته ژیمناستیک تفریحی، پارکور و هنرهای رزمی فعالیت کرد و برای آنها جوایز و بورسیه های متعددی را کسب کرد. بعداً هنرهای رقص، موسیقی و آهنگ‌نویسی و بازیگری را تجربه کرد.

گرگ هوانسیان (چارلی یا چاک) – Greg Hovanessian در اسامی بازیگران سریال ندای امید

وندی کروسون در نقش تس

وندی کروسون بازیگر کانادایی (زاده ۹ مه ۱۹۵۶) است. از فیلم هایی که او در آن ها نقش داشته است، می توان به جشن تولد دویست سالگی، بچه کارآگاه، آنچه در زیر است، نیروی هوایی یک، آلکاتراز، به جیلیان، پای عالی و عهد اشاره کرد.

داستان سریال ندای امید

تعداد سریال ندای امید

این سریال در ۲۴ قسمت تولید شده و در دو فصل ۱۲ قسمتی پخش شد. اما ساخت فصل سوم آن متوقف شد.

عوامل

کشور مبدا ایالات متحده آمریکا
زبان اصلی انگلیسی
شماره فصل ۲
تعداد قسمت ۱۲
تولید
تولیدکنندگان اجرایی

آلفونسو اچ مورنو
برایان برد
برد کروی
سوزی بلزبرگ کروی
مایکل لندون جونیور
آماندا فیلیپس اتکینز
جیمی تاونسند
اریک جاربو
مایک رول
کتی سرونی
بردلی والش
دیوید آنسلمو

نظرات