بازیگران و خلاصه داستان سریال دخترم نرگس

4

بازیگران و خلاصه داستان سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس مجموعه جدیدی است که در حال تولید است و سریالی با محتوا و متن قوی که .خاطب را به سمت خود جذب خواهد کرد.

این سریال از تولیدات استانی آذربایجان غربی تولید می شود که به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داود سلیمان پور و سیدحسن فرخی تولید می‌شود و قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود.

 سریال دخترم نرگس

پیش تولید سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» ۴ ماه طول کشید و با حضور هنرمندان مطرح ملی و منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان در حال تصویربرداری است.

بازیگران سریال دخترم نرگس

این سریال با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح ملی و منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و زنجان از جمله حسین زرخیز، رحیم نوروزی ، جمال ذوالقدر، مریم خدارحمی ، محمود پاک نیت و فریبا طالبی و  مهوش صبرکن … بازی کردند

در خلاصه داستان آمده :

خلاصه داستان سریال دخترم نرگس

متن سریال «دخترم نرگس» خیلی گیرا است، تعلیق‌ها و گره‌های زیادی دارد که مخاطب را دنبال خود می‌کشاند و از همه مهم‌تر به گذشت انسان‌ها در آن خیلی اشاره شده که همین کار را بسیار دلنشین‌تر کرده است.

آنچه در این سریال بیشتر به چشم می‌آید ارتباط انسان‌ها است و ژانر اصلی این مجموعه پلیسی بوده و تا پایان قصه نقش تأثیر گذار پلیس دیده می‌شود.

سریال دخترم نرگس

تعداد قسمت های سریال

این ساخت سریال تلویزیونی در ژانر اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به سفارش سیمای استانها برای پخش از شبکه‌های سراسری، با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی آغاز شد.

مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در مراسم آغاز تولیداین سریال گفت : دو سال برای نگارش فیلمنامه این سریال وقت صرف شده است.
وی افزود: پیشنهاد ساخت این سریال برای پخش از شبکه‌های سراسری با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری، طبیعی ، میراث فرهنگی و تنوع اقوام و قومیت ها در آذربایجان غربی و معرفی آنها ،در سفر ریاست سازمان به استان ارائه و با آن موافقت شد.

سریال دخترم نرگس
مجرد با اشاره به اولویت‌های کار رسانه ملی، بر مباحث جذب مخاطب، رونق تولید و فرهنگ اشاره کرد و افزود: در فیلمنامه این سریال به موضوعات مهمی چون وحدت و تقریب اقوام و مذاهب ، حوادث مهم تاریخ دفاع مقدس استان ، رونق تولید و فعالیت جوانان مبتکر و خلاق و بطور غیر مستقیم به آسیب های اجتماعی اشاره شده و
در کنار بازیگران بومی استان که سرمایه عظیم رسانه هستند از توانمندی بازیگران ملی هم استفاده می‌شود.

سریال دخترم نرگس
مدیرکل مرکز آذربایجان غربی وجود عوامل توانمند در ساخت این سریال را نوید بخش تولید اثر فاخر و مخاطب پسند برشمرد و خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت خاص خود و هم مرز بودن با سه کشور ؛ نقطه تلاقی آسیا به اروپا محسوب می‌شود لذا این ویژگی و ظرفیت گردشگری ارومیه به اقصی نقاط کشور باید شناسانده تا باعث رونق اقتصادی و گردشگری استان شود .

محمد پاک نیت در نقش پدر نرگس که شخصیت اصلی این سریال است و مهوش صبرکن در این سریال نقش همسر پدر خانواده را بازی می کند

سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس

4 دیدگاه در “بازیگران و خلاصه داستان سریال دخترم نرگس

  1. نسرین گفت:

    ھمسر پدر خانوادہ۔؟؟؟؟خوب بگو مادر خانوادہ بیسواد

  2. فاطمه گفت:
    1
    1

    سلام به نظر من یکی از مزخرف ترین و بی کشش ترین سریالهای صدا و سیماست واقعا متاسفم برای عوامل فیلم

  3. ع گفت:
    1
    1

    🤮🤮🤮

نظرات