اسامی بازیگران فیلم ساعت گیج زمان با نقش +عکس و داستان و بیوگرافی

0

«فیلم ساعت گیج زمان» عنوان فیلم ایرانی محصول سال ۱۳۸۸ به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی سیما فیلم می باشد که درباره زندگی زنی به نام شیوا و کارمایی که گردنگیرش میشود، ساخته و تولید شد.

در فیلم ساعت گیج زمان بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون ایران ایفای نقش کردند قرار است ۲۳ شهریور از شبکه تلویزیون ایران پخش شود. در ادامه مطلب بیوگرافی بازیگران فیلم ساعت گیج زمان با اسامی و عکس های جدید بازیگران و بیوگرافی نقش های هنرپیشه های فیلم ساعت گیج زمان همراه با اسامی عوامل و داستان فیلم ساعت گیج زمان با بازی بازیگران ایرانی… در ادامه مطلب میخوانید

فیلم ساعت گیج زمان

بیوگرافی بازیگران فیلم ساعت گیج زمان با نقش ها +داستان و عوامل

بازیگران فیلم ساعت گیج زمان عبارتند از :

  • مهدی فقیه (سلیمان)
  • فاطمه طاهری (ننه کمال)
  • سیروس میمنت (بازرس)
  • پریوش نظریه (سایه)
  • شمسی فضل الهی (مادر سایه)
  • حمیدرضا عرب سرخی (محضردار)
  • سهی بانوذوالقدر (منشی)
  • محمدرضا بهمنیار (نقاش)
  • رضا افشار (علی)
  • پانته آ مرزبان (خبرنگار)

این فیلم در ژانر درام اجتماعی در سال ۸۸ تولید شد و کارگردانی آن را فرزاد موتمن بر عهده داردو فیلمنامه آن نیز به قلم مشترک جمیله دارالشفایی و شیوا کاظمی به نگارش درآمد و اولین بار از شبکه پنج اکران شد.

در فیلم تلویزیونی ساعت گیج زمان، ستاره های سینما و تلویزیون ایرانی ایفای نقش کردند که از جمله آنها پریوش نظریه، شمسی فضل الهی، فاطمه طاهری، مهدی فقیه، رضا افشار، پانته آ مرزبام، رامین ناصرنصیر، عاطفه جمالی و … در این تله فیلم نقش آفرینی کرده اند.
و…می توان اشاره کرد.

اسامی بازیگران فیلم ساعت گیج زمان با نقش ها +داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی «ساعت گیج زمان»

 

درباره فیلم ساعت گیج زمان

ساعت گیج‌زمان از سری فیلم های درام اجتماعی است که ساختهٔ سال ۱۳۸۸ است. فرزاد موتمن فیلم‌های سینمایی “هفت پرده”، “شبهای روشن”، “باج‌خور”، “جعبه موسیقی” و “صداها” را در کارنامه دارد.

بازیگران ساعت گیج زمان

خلاصه ساعت گیج زمان

درباره‌ی داستان فیلم “ساعت گیج زمان” باید بگوییم داستان این فیلم که شیوا کاظمی متن آن را نوشته درباره زنی است که به غیر از پیشرفت در کار به چیز دیگری فکر نمی‌کند، اما در نتیجه نفرین پیرزنی زندگی‌اش دچار تغییر می‌شود. پریوش نظریه نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند.

در این فیلم خواهیم دید: سایه که به غیر از پیشرفت در کارش به چیز دیگری نمی اندیشد در پی اتفاقی که رخ می دهد قصد جدایی از همسرش را دارد. یکروز سایه متوجه اتفاقاتی عجیب می شود.

ساعاتی در روز چندین بار اتفاق می افتد و تکرار می شود و سایه متوجه می شود که …

خلاصه داستان فیلم ساعت گیج زمان

دیگر عوامل

عوامل این فیلم عبارتند از تصویربردار: فرهاد مافی، صدابردار: محمد علیزاده، طراح صحنه و لباس: رضا حاج درویش، مدیر تولید: حسین اکبری و طراح گریم: سعید ملکان، تهیه‌کننده: ابراهیم زاهدی‌فر، محصول سیمافیلم.

بیوگرافی کارگردان:

سال و محل تولد: ۱۳۳۶- تهران

میزان تحصیلات: کارشناسی سینما

فیلم‌شناسی کارگردان:

سازنده آثار: هفت پرده- شب های روشن- جعبه موسیقی- صداها- بیداری

اسامی بازیگران فیلم ساعت گیج زمان

زمان پخش

فیلم تلویزیونی «ساعت گیج زمان» به کارگردانی «فرزاد موتمن»، پنجشنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

پریوش نظریه بازیگر نقش سایه در فیلم ساعت گیج زمان

پریوش نظریه (زاده ۳ بهمن ۱۳۴۸) بازیگر، مستندساز و عکاس ایرانی است. او برای ایفای نقش در دومین فیلم خود پدر برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

او در بسیاری از جشنواره‌های معتبر داخلی به عنوان داور حضور داشته‌است و عضو هیئت معرفی فیلم ایرانی به مراسم اسکار ۲۰۲۲ نیز بوده است.

نظرات