دانلود سریال پیکولو قسمت ۱۰ دهم «قسمت ۱۰ پیکولو» نیم‌بهاء

0

قسمت ۱۰ سریال پیکولو به کارگردانی علی احمدی در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کودک و فانتزی است و سریال پیکولو قسمت ۱۰ دهم یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود سریال پیکولو قسمت ۱۰ دهم «قسمت 10 پیکولو» نیم‌بهاء

قسمت ۱۰ سریال پیکولو

سریال پیکولو قسمت دهم به کارگردانی علی احمدی در این مطلب دانلود و تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کودک و فانتزی به کارگردانی علی احمدی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

داستان قسمت دهم پیکولو

داستان ۱۰ پیکولو درباره خورشید سیریش است، به روایت علی احمدی بزودی از قاب فیلم نت پخش میشود. این قسمت درباره خورشید سیریش است
علی احمدی که پیش از این تهیه‌کنندگی و کارگردانی چند فیلم و سریال ایرانی بر عهده داشته، در جدیدترین کار هنری خود برای نمایش خانگی، از ساخت سریال کودکانه فانتزی خبر داد

در قسمت ۱۰ سریال پیکولو، هومن حاجی عبدالهی و پیکو جان حضور دارند.

سریال جزیره جادویی پیکولو به کارگردانی علی احمدی شنبه ها ساعت هشت صبح به طور هفتگی توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

پیکولو مجموعه نمایشی کودکانه به کارگردانی علی احمدی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی میباشد.

این سریال کودک، محصولی از نوآر کارن فیلم است و تهیه کنندگی آن را برادران کیایی به عهده دارند. مشاور هنری این سریال محمد بحرانی بوده و هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

صداپیشگان

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند. عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

نظرات