بیوگرافی و عکس های بازیگران «فیلم قهرمان» اصغر فرهادی + افتخارات و نقد

0

قهرمان (A hero) نام جدیدترین فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی اصغر فرهادی محصول سال ۱۳۹۹ با بازی بازیگرانی چون امیر جدیدی, محسن تنابنده,فرشته صدرعرفایی,سارینا فرهادی و چند بازیگر بومی شیرازی است که به جشنواره کن ۲۱۰۲۱ راه یافت. در ادامه به معرفی کامل و اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان با عکس و اسامی و داستان کامل و زمان اکران در ایران و عوامل پشت صحنه را در این صفحه از مجله حرف تازه قرار دادیم

فیلم قهرمان اصغر فرهادی | بیوگرافی و عکس های بازیگران «فیلم قهرمان»+ افتخارات و نقد

معرفی فیلم قهرمان اصغر فرهادی

فیلم A Hero (یک قهرمان) فیلم جدید ایرانی ساخته اصغر فرهادی، کارگردان سینمای ایران است که قرار بود تابستان در شیراز جلوی دوربین برود، اما شیوع کرونا فیلمبرداری آن را به تعویق انداخت.

شرکت فرانسوی Memento Films International، فروش جهانی این فیلم سینمایی را عهده دار شده که به اعتقاد برخی تحلیل گران این فیلم جدید اصغر فرهادی می‌تواند در جشنواره بین المللی فیلم برلین نیز خوش درخشیده و بالاترین برچسب قیمت گذاری را در میان آثار سینمایی از آن خود کند.

قهرمان اولین فیلم ایرانی اصغر فرهادی پس از فیلم مشهور او به نام (Everybody Knows) خواهد بود. این فیلم با تهیه کنندگی خود اصغر فرهادی و الکساندر ماله گی، که در ساخت سه فیلم اخیر فرهادی نیز با او همکاری داشته است، ساخته می‌شود.

مسئول فروش و تبلیغات شرکت فرانسوی Memento نیز که مسئولیت فروش این فیلم را همانند پنج فیلم قبلی اصغر فرهادی بر عهده گرفته، با دیدی خوش بینانه این پروژه را یک فیلم هوشمندانه و فوق العاده معرفی می‌کند.

اسامی بازیگران فیلم قهرمان

فیلم جدید اصغر فرهادی با نام قهرمان در شیراز با حضور محسن تنابنده و امیر جدیدی و فرشته صدرعاملی و سارینا فرهادی و با حضور بازیگران بومی شیرازی ساخته شد.

بیوگرافی و عکس های بازیگران «فیلم قهرمان» اصغر فرهادی + افتخارات و نقد

عوامل پشت صحنه

کارگردان اصغر فرهادی
تهیه‌کننده اصغر فرهادی
الکساندر ماله-گی
نویسنده اصغر فرهادی
فیلم‌بردار علی قاضی
تدوین‌گر هایده صفی‌یاری

خرید امتیاز پخش قهرمان توسط آمازون

آمازون استودیو با خرید امتیاز فیلم قهرمان، آن را در آمریکا پخش می‌کند. پخش اروپای قهرمان را ممنتو فیلمز بر عهده دارد

حضور فیلم قهرمان فرهادی در مسابقه جشنواره کن

در اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر حضور فیلم قهرمان اصغر فرهادی در بخش مسابقه جشنواره کن ۲۰۲۱ در کنار فیلم های «آنت» لئوس کاراکس و گزارش فرانسوی وس اندرسون تایید شد. روییمی منتقد و تحلیلگر نزدیک به جشنواره کن در یک می در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نوشت: طبق آنچه شنیده ام فیلم جدید فرهادی که روز گذشته حق پخش آن در آمریکا توسط کمپانی آمازون خریداری شد به عنوان یکی از فیلم های بخش مسابقه جشنواره «کن» ۲۰۲۱ تایید شده است.

نظرات