دانلود کامل شب های مافیا زودیاک قسمت ۲ دوم «قسمت ۲ شبهای مافیا زودیاک» نیم‌بهاء

0

قسمت ۲ شب های مافیا زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضاییان در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و معمایی است و سریال شب های مافیا زودیاک قسمت دوم یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود کامل شب های مافیا زودیاک قسمت ۲ دوم «قسمت 2 شبهای مافیا زودیاک» نیم‌بهاء

شب های مافیا زودیاک قسمت دوم به کارگردانی سینا دوراندیشان در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی شب های مافیا: زودیاک در ژانر گیم شو و مسابقه ای به تهیه‌ کنندگی محمدرضا رضاییان و کارگردانی وی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

قسمت شب های مافیا زودیاک

داستان قسمت دوم

داستان قسمت ۲ شبهای مافیا زودیاک امده؛ سریال شب های مافیا زودیاک هر هفته روز های یکشنبه ساعت ۱۲ ظهر بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

این سریال تازه‌ترین محصول فیلیمو به کارگردانی سینا دور اندیشان است که گردانندگی این اثر را محمد بحرانی برعهده دارد

شبهای مافیا، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. .

سری جدید شبهای مافیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان ساخته شده و هم‌ اکنون بر روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفته است.

‌گیم‌شو «شب‌های مافیا» با سناریوی اصلی و کلاسیک از هفته دوم مردادماه منتشر می‌شود و این‌بار یک قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا خواهد افتاد.

نظرات