اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماه و مه با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم ماه و مه (مرتضی مطوری) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم ماه و مه با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی علی پریشانی،عبدالهادی آلجرف،سیدجاسم موسوی در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم ماه و مه

فیلم تلویزیونی ماه و مِه به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی مطوری در ژانر درام،جنگی،دفاع مقدس است. این فیلم در مرکز صدا و سیمای خوزستان برای پخش در تلویزیون تولید شد و حالا همزمان با هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما در ساعت ۱۶ پخش می شود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ماه و مه با نقش ها +عکس ها و داستان

«ماه و مه» نام یک فیلم تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مطوری با هنرنمایی علی پریشانی، عبدالهادی آلجرف، صادق مقدسی و سیدجاسم موسوی و …. است که در در مرکز صدا و سیمای خوزستان برای پخش در تلویزیون تولید شد.

اسامی بازیگران فیلم ماه و مه

خلاصه داستان فیلم ماه و مه

این فیلم داستان این فیلم درباره جوانی به نام رحمان است که در زمان حمله رژیم بعث عراق به ایران، به همراه برادرش سعید مشغول دفاع از میهن هستند. آنها برای به دست آوردن اطلاعات به مأموریت های مختلف شناسایی می روند، در یکی از این مأموریت ها، آنها برای شناسایی منطقه ای که قرار است در آن عملیاتی انجام پذیرد به داخل خاک عراق می روند. در بازگشت، رحمان و دو تن دیگر نیروها در اثر اصابت خمپاره با قایقشان به شهادت می رسند، اما سعید که چند متری آن طرف تر مشغول نگهبانی بوده، زخمی‌شده و در نهایت توسط نیروهای خودی نجات پیدا می‌کند. اکنون سال ها از آن ماجرا گذشته، و سعید به همراه نیروهای تفحص، مشغول جستجو در منطقه برای یافتن نشانی از پیکر برادرش می‌باشد، که …

خلاصه داستان فیلم ماه و مه

اسامی بازیگران فیلم ماه و مه

علی پریشانی، عبدالهادی آلجرف، صادق مقدسی و سید جاسم موسوی و …

زمان پخش از تلویزیون

ماه و مه به کارگردانی مرتضی مطوری، جمعه ۱۵ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مرتضی مطوری کارگردان

مرتضی مطوری کارگردان

مرتضی مطوری از کارگردانان خوزستانی و مستند ساز است که این فیلم را کارگرانی کرده است

نظرات