دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده

1

سریال حیثیت گمشده قسمت چهارم یا قسمت ۴ حیثیت گمشده، به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده است. قسمت ۴ حیثیت گمشده را می توانید در ادامه مطلب از وبسایت زردفیلم دانلود کنید. در این سریال بازیگران مطرحی همچون بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی هنرنمایی می کنند.

 سریال حیثیت گمشده

برای دانلود قسمت چهارم سریال و همچنین تمامی قسمت ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال حیثیت گمشده

بازیگران قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی،با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال: آرشیدا درستکار، در آن حضور دارند. نویسنده سریال: احمد سلگی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری

سریال حیثیت گمشده

معرفی سریال حیثیت گمشده

سریال با وجود تمام نقاط ضعف و باگ‌ها و بعضا بی‌دقتی‌های موجود در فیلمنامه، نهایتا به عنوان یک اثر موفق شناخته می شود و نمی‌توان آن را اثری ناموفق و ناتوان نامید. اثری موفق و باکیفت در ژانر درام که مخاطبین و علاقه‌مندان را برای ساخت بیشتر چنین دست آثاری امیدوار می‌کند.

خلاصه داستان قسمت ۴ سریال حیثیت گمشده

داستان یک خانواده رو به ویران که در آینده منشاء این ویرانی و گرفتاری، روشن خواهد شد؛ خانواده‌ای که شاید «فرزند» می‌توانست آنها را از «سقوط» نجات دهد. روایت یک تردید، سوءظن و نا امیدی به آنچه که در سرنوشت ما دیده شده است!

معرفی فصل دوم سریال پدرخوانده

فصل دوم برنامه پدرخوانده یا سریال پدرخوانده ۲ منتشر شد.

زمان پخش فصل دوم پدرخوانده

فصل اول این مجموعه زیبا، ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ با ۱۶ قسمت به پایان رسید. قابل ذکر است که ۴ قسمت پایانی فینال این مسابقه بود. پیش بینی می شود اواخر اردیبهشت امسال فصل ۲ این برنامه از زردفیلم پخش شود. درصورت اطلاع از زمان دقیق پخش، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دانلود فصل دوم سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم پدرخوانده

پدرخوانده

معرفی سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند. سریال پدر گواردیولا از همان ابتدای تولید خود با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو بوده است. سعید نعمت‌الله به عنوان کارگردان این اثر سابقه کارگردانی برخی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون از جمله سریال مدینه را بر عهده داشته و این اولین همکاری او با مهران مدیری است. این سریال در ژانر اجتماعی تهیه شده است و از پنجشنبه ۱۲ مرداد از زردفیلم پخش می شود.

همچنین شاهد حضور بازیگران حرفه‌ای هستیم که خود موجب افزایش جذابیت آن شده است. از جمله این بازیگران می‌توان به مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین، آرش عدل پرور و… اشاره کرد./۱۹۷۷۵۱

دانلود سریال پدر گواردیولا

1 دیدگاه در “دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده

  1. ناشناس گفت:

    دانلود سریال حیثیت گمشده فردیس فیلم سریال قشنگیه هر کسی ندیده پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنه

نظرات