خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال رانت خوار کوچک

0

سریال “رانت خوار کوچک″، سریال ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی سعید شاهسواری است. این سریال در ژانر طنز-اجتماعی در سال ۸۲ ساخته و برای اولین بار در رمضان ۱۳۸۲ از شبکه پنجم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “رانت خوار کوچک” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در تیر ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال رانت خوار کوچک

 

خلاصه داستان

سریال “رانت خوار کوچک” روایتگر مردی است که کارمند اداری می باشد که برای به دست اوردن “خانه” به کارهای مختلفی دست می زند. روز اول ماه رمضان است. “علمشیر” صاحب خانه‌ی “اشترخانی” به او مهلت می‌دهد تا عید فطر خانه را خالی کند.

داستان سریال رانت خوار کوچک

“اشترخانی” برای گرفتن زمین تعاونی به اداره می‌رود، اما با تعداد زیادی درخواست کننده مواجه می‌شود. این درحالی‌ است که تعداد زمین‌ها بیشتر از ۱۰ قطعه نیست. این امر باعث می‌شود “اشترخانی” برای تصاحب یکی از این زمین‎ها به کارهای مختلف دست بزند و…

 

اسامی بازیگران سریال رانت خوار کوچک

اسامی بازیگران سریال رانت خوار کوچک

 

زمان پخش سریال رانت خوار کوچک

سریال “رانت خوار کوچک” قرار است از دوشنبه (مصادف با ۲۳ تیر) تا چهارشنبه راس ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه تهران پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۳:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات