اسامی بازیگران سریال راز (Sirr) با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

0

سریال راز یک مجموعه تلویزیونی عربی در حال پخش است که اینروزها از شبکه ام بی سی پرشیا در حال پخش است و در آن بازیگران لبنانی و سوری زیادی بازی کردند. در این مقاله حرف تازه به معرفی سریال عربی راز و بازیگران و عوامل آن می‌پردازیم.

بازیگران سریال عربی راز

اسامی بازیگران سریال راز (Sirr) با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال عربی راز (Sirr – Secret) یکی از جدیدترین آثار کشور لبنان به کارگردانی فكرت قاضی ساخته شده است. این اثر در ژانر جنایی، معمایی و درام ساخته شده و داستان زندگی مردی به نام عامر و زنی به نام تالین را روایت می کند. سریال راز با دوبله فارسی هم اکنون در شبکه ام بی سی پرشیا پخش میشود. اسعد رشدان، ویسام هانا، ناتاشا چوفانی، بسام کوسا، بسام مغنیه، دالیدا خلیل، فادی ابراهیم بازیگران مجموعه راز هستند. در این مقاله حرف تازه به معرفی سریال عربی راز و بازیگران آن می‌پردازیم‌.

بازیگران سریال عربی راز

بازیگران سریال راز عبارتند از :

  • اسعد رشدان
  • بسام کوسا در نقش عمر
  • بسام مغنیه
  • دالیدا خلیل بازیگر نقش تالین
  • فادی ابراهیم
  • ناتاشا چوفانی بازیگر نقش رام
  • ویسام هانا
  • راد آلیو
  • جاد ابولی
  • لیلا قماری
  • تانیا فخری
  • نوال کامل
  • محمود کاراکی
  • شادی الحنی
  • مایکل کبیبه
  • کانیش
  • جوزف عاد
  • و …

اسامی بازیگران سریال راز با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

زمان پخش سریال عربی راز

ژانر سریال عربی راز معمایی، درام و عاشقانه است‌. این اثر برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ شروع به پخش کرد. حالا با دیگر شبکه ام بی سی پرشیا شروع به پخش مجدد آن کرده است. شما می توانید این سریال را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ تماشا کنید و ساعت بازپخش و تکرار نیز در ساعت های ۰۶:۳۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود. تعداد قسمت های سریال راز ۶۰ قسمت خواهد بود

خلاصه سریال راز

خلاصه سریال راز

داستان سریال راز کمی جنایی و معمایی است و درباره مردی به نام عامر است. عمر ، که با قتل یک مرد و همسرش ، قتل برادرش را انتقام می گیرد. عامر هدف چندین تلاش برای قتل همسرش تالین و شریک زندگی وی بهاء قرار می گیرد. هنگامی که عامر ناپدید می شود ، تحقیقات به دنبال کشف حقیقت از سوی پلیس پآغاز میشود.

بعد از ناپدید شدن عامر، تحقیقات برای یافتن او آغاز می‌شود و… .

همچنین ببینید: اسامی بازیگران سریال در نهایت با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال راز

در این بخش به معرفی بازیگران این سریال می‌پردازیم‌. راز ۶ بازیگر اصلی به نام های دارد که مروری بر کارنامه کاری آنها خواهیم داشت.

اسعد رشدان (Assaad Reshdan)

اسعد راشدون در بیوگرافی بازیگران سریال راز

اسعد رشدان متولد (۳۱ اوت ۱۹۵۳) بازیگر لبنانی است.

در سال ۱۹۷۰ وارد بازیگری شده و هفده سال داشت که نمایشنامه “مسابقات قهرمانی ابدی” را ارائه داد ، وی در سال ۱۹۷۸ یک دیپلم در هنر تئاتری و بازیگری از انستیتوی هنر در دانشگاه لبنان به دست آورد. در سال ۱۹۸۱ کار کرد در رادیو ، برای حضور در تیم بنیانگذار رادیو مقاومت لبنان “رادیو رایگان لبنان در عکاسی و نقاشی کار می کرد. ملیت آمریکایی سپس به لبنان بازگشت

بسام کوسا در نقش عمر (Bassam kousa)

بیوگرافی بسام کوسا در نقش عمر در سریال راز

بسام کوسا (به عربی: بسام کوسا) بازیگر اهل سوریه متولد ۷ نوامبر ۱۹۵۴ است .
فیلم‌ها
وی در فیلم سینمایی بازمانده ساخته سیف الله داد و همچنین در مجموعه تلویزیونی شبهای صالحیه در نقش مخرص (پسرعموی استاد عمر) بازی کرده است .

بسام مغنیه (Bassem Moughnieh)

داستان سریال راز

باسم مغنیه، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «جاده یاس(درب الیاسمین)»، فیلم سینمایی «سی و سه روز» و سریال تلویزیونی «رستاخیز تفنگ ها – قسمت سی و یکم» فعالیت داشته است.

دالیدا خلیل بازیگر نقش تالین (Dalida Khalil)

عکس دالیدا خلیل بازیگر نقش تالین در سریال راز

دالیدا خلیل (زاده ۱۶ فوریه ۱۹۸۸) بازیگر، خواننده و رقصنده لبنانی است.
شروع فعالیت‌های حرفه ای هنری او در سال ۲۰۰۷ بود و بعد از آن آثار او در جهان عرب شناخته شد. از مهمترین آثار او می‌توان به سریال حلوا و کزابا در سال ۲۰۱۳ و سریال حلقه‌های عشق در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. دالیدا خلیل با معرفی نوع جدیدی از بازیگری و غنا بخشیدن به صحنه هنر لبنان و عرب با آثار موفق خود شناخته می‌شود.

ناتاشا چوفانی بازیگر نقش رام

ناتاشا چوفانی بازیگر نقش رام در سریال راز

وی زادهٔ ۶ اوت ۱۹۸۹) هنرپیشه اهل امارات متحده عربی است.

ناتاشا شوفانی در سال ۱۹۸۹ در ابوظبی امارات متحده عربی به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته روزنامه نگاری و تئاتر در دانشگاه آمریکایی لبنان ادامه داد و در سال ۲۰۱۰ فارغ‌التحصیل شد و در سال ۲۰۱۳ بازیگری را شروع کرد.

ناتاشا چوفانی بازیگر لبنانی ساکن بیروت است. او که در امارات به دنیا آمد و بزرگ شد، در یک جامعه چند فرهنگی بزرگ شد. توانایی او در بازی به لهجه‌ها و زبان‌های مختلف به باز کردن درهای بسیاری برای بازی در نقش شخصیت‌های مختلف در تئاتر، فیلم و تلویزیون در داخل و خارج از کشور کمک کرده است.

او که فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه آمریکایی لبنانی (LAU) با مدرک کارشناسی در هنرهای ارتباطی (۲۰۱۰) بود، توسط کارگردانان و بازیگران مشهور تئاتر لبنانی، لینا ابیض و نقی صوراتی تدریس شده بود. ناتاشا بعداً مهارت‌های خود را در چندین کارگاه نمایشی توسعه داد، در حالی که به عنوان یک اضافی در مجموعه‌ها کار کرد و در پروژه‌های مستقل شرکت کرد.

نظرات