زمان پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + ساعت پخش

0

سریال لحظه گرگ و میش از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال لحظه گرگ و میش

این سریال به تهیه‌کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان محصول سال ۱۳۹۶ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.نویسندهٔ این مجموعه مونا انوری زاده و همایون اسعدیان است و تهیه‌کننده اولیه حسین طاهری بوده‌است. این مجموعه بار اول از شبکه سه در سال ۹۷ پخش شد و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت تا جایی که این سریال همچنین در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نامزد بخش بهترین سریال شد. اکنون قرار است از ۲۷ تیر ۱۴۰۲ این مجموعه مجدد از شبکه تماشا پخش شود.

از جمله هنرمندان مجموعه می توان به المیرا دهقانی،فاطمه گودرزی،شهره سلطانی،امیر مهدی منتظری،فرید سجادی حسینی،حمید جانانه،علیرضا کمالی،حسام محمودی،لیلا بلوکات و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده درباره دختری به نام یاسمن است که در یک خانواده اصیل و ایرانی به دنیا آمده و بزرگ شده است. زندگی یاسمن و خانواده‌اش در طول سه دهه، تحت تاثیر حوادث مختلفی از جمله جنگ، تغییرات اقتصادی و اجتماعی از دهه ۶۰ تا زمان حال قرار گرفته است و داستان این سریال، پستی‌ها و بلندی‌های زندگی خانواده وحدت را روایت می‌کند…

ترانه نفرین (سنگ قبر آرزو) با آهنگی از پرویز مقصدی، شعری از پرویز وکیلی و خوانندگی آرتوش در این سریال بازخوانی و در تیتراژ پایانی پخش شد و بار دیگر مشهور شد.

سریال لحظه گرگ و میش از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال لحظه گرگ و میش از شبکه تماشا

این سریال ۵ قسمتی از پنجشنبه هرشب از ۲۲ تیر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد،۹ صبح و ۱۵ ظهر از تماشا پخش می شود.

از جکله هنرمندان آن می توان به احسان امانی،سیامک احصایی،مریم حاجی زاده،آیدا نامجو،نیما نادری،پاشا رستمی و.. اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات