داستان و بازیگران سریال دختران حوا+ بیوگرافی و نقش ها

0

با عکس و بیوگرافی بازیگران سریال دختران حوا (Dokhtaran havva) محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردانی حسین سهیلی زاده به همراه نقش و اسامی کامل و موضوع و داستان کامل سریال دختران حوا و زمان پخش و تکرار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۰ و اسامی و بیوگرافی تمام بازیگران سریال دختران حوا با نقش ها و عکس ها و تعداد قسمت ها و حواشی و نقد به مناسبت پخش از شبکه آی فیلم در سال شهریور ۱۴۰۰ در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید:

داستان و بازیگران سریال دختران حوا+ بیوگرافی و نقش ها و زمان پخش از آی فیلم 1400

سریال دختران حوا

سریال دختران حوا مجموعه تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردان حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده و اکبر جناغی و نویسندگی زامیاد سعدوندیان در ۳۱ قسمت با بازی بازیگران سرشناسی چون  یکتا ناصر، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی ، ایرج راد، گوهر خیراندیش ، امیرحسین رستمی ، تینا آخوندتبار و نازنین کریمی … می باشد که برای اولین بار در سال ۹۱ از شبکه تهران پخش شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دختان حوا به همراه نقش

یکتا ناصر – شیوا
پوریا پورسرخ – بهزاد
ایرج راد – دکتر شمس
گوهر خیراندیش – ثریا
امیرحسین رستمی – سامان
نیما شاهرخ شاهی – کامران
تینا آخوندتبار – نیکی
مینا وحید – سودا
ساغر شکوری – مژگان
نازنین کریمی – گیلدا
رضا یزدانی – فرهاد
مریم سرمدی – مادر مژگان
لیدا عباسی – گیسو
پرویز سیرتی – پدر مژگان
شکوفه هاشمیان – سارا
ملیکا پارسا – نیلوفر
شیما نیکپور
آیلار نوشهری
حمید مهین دوست – شاپور
مهدی کاسه ساز – ساعدی
نادیا فرجی – دوست مژگان

داستان و بازیگران سریال دختران حوا+ بیوگرافی و نقش ها

خلاصه داستان سریال دختران حوا

این سرایل به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ‌های متفاوت زندگی می‌کنند، اشاره و آن را به تصویر می‌کشد و داستان دختران حوا درباره زنی به نام ثریا است كه در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از شیوا مددكار زندان كمك می طلبد . در این راه شیوا برای پی بردن به این راز درگیر ماجرا های مختلف می شود.

داستان و بازیگران سریال دختران حوا+ بیوگرافی و نقش ها و زمان پخش از آی فیلم 1400

ثریا (گوهر خیراندیش) که در جوانی پرستار زایشگاه بوده، بر اثر اتفاقی که در زندگی او می‌افتد (توسط رئیس بیمارستان محل خدمت او از بیمارستان اخراج می‌شود)، تصمیم به انتقام می‌گیرد. او اسامی سه نوزاد (که روی دستهای آن‌ها برچسب زده شده) را هنگام تولد در بیمارستان، عوض می‌کند.

یکی از آن‌ها دختر رئیس بیمارستان بوده اما سال‌ها بعد پشیمان شده و در حالی که در زندان، روزهای پایانی زندگی را می گذراند، از یک مدد کار اجتماعی به نام شیوا (یکتا ناصر) که خود نیز-به اتهام قتل همسرش دانیال با او هم بند بوده و حالا آزاد شده، می‌خواهد که آن سه دختر را پیدا کند و نزد او بیاورد.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال دختران حوا

آن سه دختر نیز که خود از طبقات مختلف جامعه می‌باشند و حالا بزرگ شده‌اند، به زندگی خود مشغول هستند، نیکی دختر رئیس بیمارستان که خود دختری به نام نیلو دارد و بعد از فهمیدن عوض شدن نوزادان میترسد همسرش او را رها کند، گیلدا دختری که عقده پولدار شدن دارد و وقتی متوجه راز جابه جایی نوزادان می‌شود آرزو می‌کند کاش دختر رئیس بیمارستان باشد او که با پسرخاله و مادر خود زندگی می‌کند بیشتر از دو دختر دیگر خواهان مشخص شدن واقعیت است و مژگان کارمند بانک که همراه خانواده خود روزگار را سپری می‌کند و زندگی خود را خیلی دوست دارد.

این سه دختر با یکدیگر دوست شده و در تلاش برای یافتن حقیقت هستند و شیوا نیز به آن‌ها کمک می‌کند. از طرفی شیوا همسایه‌ای مخوف دارد که در آخر داستان به اتهام قتل دستگیر می‌شود.

اسامی بازیگران سریال دختران حوا

تعداد قسمت ها

این سریال که در ۳۴ قسمت ۳۰ دقیقه‎ای آماده شده و شهرک غرب، بلوار فردوس، محله طرشت، زندان شهرک سینمایی دفاع مقدس و… از لوکیشن‌های اصلی این سریال بوده است.

این سرایل به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ‌های متفاوت زندگی می‌کنند، اشاره و آن را به تصویر می‌کشد. ، جمعی از شناخته شده‌ترین بازیگران برای ایفای نقش‌های مختلف حضور دارند. یکتا ناصر در نقش شیوا، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد، امیرحسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ‌شاهی در نقش کامران، گوهر خیراندیش در نقش ثریا، ایرج راد در نقش دکتر شمس و…

بازیکر نقش در سریال دختران حوا

عوامل تولید

عوامل دختران حوا عبارتند از: کارگردان حسین سهیلی‌زاده ، سهیل نوروزی (مدیر تصویربرداری)، تهیه کنندگان عزیر علیزاده، اکبر جناغی، تیتراژ ابتدایی و پایانی با صدای حمید عسگریمدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: نعمت اله عینی، عکاس: شکوفه هاشمیان و منشی صحنه: آتوسا شاه‌سیاه…

نظرات