تحولی نو همراه با تخفیف ۳۵ درصدی چرم مشهد در جشنواره حس خوب خرید

0

کالکشن بهار و تابستان ۱۴۰۲ چرم مشهد و یک تخفیف استثنایی

چرم مشهد در یک اتفاق شگفت انگیز، به مناسبت عرضه محصولات نیوکالکشن بهار و تابستان، از ۱۰ خرداد تا ۲ تیر، با ارائه ۳۵ درصد تخفیف استایلی مدرن و با کیفیتی بی‌نظیر برای شما به ارمغان می‌آورد.

چرم مشهد

وقتی مد و استایل نوین با کیفیت بی‌نظیر همراه شوند مسلما یک ظاهر شیک و رویایی ساخته می‌شود. همانطور که فصل بهار و تابستان به ما نشاط و روحیه‌ای جدید می‌بخشد، ما نیز با کالکشن بهار و تابستان ۱۴۰۲ چرم مشهد، استایلی مدرن و به‌روز را در دست داریم. این کالکشن منحصربه‌فرد، در عین راحتی و کاربردی بودن، مطابق با ترندهای روز جهانی است و اهمیت زیادی به سلایق نسل جوان می‌دهد.

تنوع طرح و رنگ در کالکشن جدید چرم مشهد شما را شگفت زده خواهد کرد، نمایش  محصولاتی مانند کفش های راحتی ساخته شده از چرم سبز رنگ و یا کیف‌های کوچک دوشی با بند زنجیر از جنس چرم گاوی در رنگ قرمز تجربه ای تازه برای شما خواهد بود.

در مجموعه جدید چرم مشهد که در ابتدای فصل بهار ۱۴۰۲ به همراهان این برند ارائه گردید، تنوعی بی‌نظیر در رنگ و طرح‌ها به چشم می‌خورد. صندل های شیک و زیبا در رنگ های متنوع  در فصل گرما یکی از آیتم هایی است که حتما باید به آن نگاهی بیندازید و چه فرصتی بهتر از الان که می‌توانید از تخفیف ۳۵ درصدی جشنواره حس خوب خرید چرم مشهد استفاده کنید.

هر آیتم از این کالکشن، با جزئیاتی که بیانگر کیفیت بی‌نظیر آن است، زیبایی و جذابیت خاصی به استایل شما می‌بخشد. این کالکشن به‌روز و مدرن با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و طراحی‌های روز، شما را به جهانی از زیبایی و شیک‌بودن دعوت می‌کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه کالکشن جدید چرم مشهد ارائه کفش اسپرت رنانه و مردانه است که با ترکیب چرم و جیر بسیار به سلایق جوانان نزدیک شده است.

اگر می‌خواهید مطابق با سن و علایقتان، بهترین استایل را داشته باشید و یا به دنبال تجربه‌ای استثنایی و باکیفیت هستید که هماهنگ با ترندهای روز در دنیای فشن باشد، با کالکشن بهار و تابستان ۱۴۰۲ چرم مشهد، اکنون می‌توانید از زیبایی‌های فصل بهار و تابستان با اعتماد به نفس بیشتری لذت ببرید.

درادامه اشاره‌ای داریم به محصولات ارائه شده در مجموعه جدید چرم مشهد که شما به راحتی می‌توانید در شعب مختلف چرم مشهد از آن‌ها دیدن کنید و یا با استفاده از سایت و اینستاگرام برند چرم مشهد، به صورت آنلاین خریدآسانی داشته باشید.

کیف‌های رسمی زنانه و مردانه

برای آن دسته از شما که به دنبال استایلی شیک و رسمی هستید، کیف‌های رسمی زنانه و مردانه این کالکشن همان چیزی هستند که به دنبال آن بودید. مثلاً، یک کیف زنانه با طراحی مینیمال، همراه با یک ست لباس زیبا با ترکیبی از رنگ‌های گرم تابستانی می‌تواند شما را در هر مهمانی یا ملاقات رسمی همراهی ‌کند.

کیف‌های دوشی و کیف‌های کراس‌بادی زنانه: یکی از بزرگترین مزیت‌های کیف‌های کوچک کراس بادی، سبکی و راحتی آن است. اگر به دنبال کیفی هستید که به راحتی بتوانید همه وسایل خود را در آن بگذارید و استایلی مدرن و به روز داشته باشید، کیف‌های دوشی و کیف‌های کراس‌بادی با اندازه بزرگ‌تر انتخاب مناسبی هستند. یک کیف زنانه دوشی با الگویی خلاقانه و با قابلیت تنظیم بند ، شما را در طول روز و در فضای شهری همراهی می‌کند. با مراجعه به صفحه اینستاگرام چرم مشهد می‌توانید تعدد مدل کیف‌های کراس بادی مانند کیف پاسپورتی و یا کیف حمایل و … را به راحتی ببینید و پس از انتخاب، کیف مورد علاقه‌تان را با ۳۵ درصد تخفیف چرم مشهد در جشنواره حس خوب تهیه کنید.

کیف‌های دستی و کراس‌بادی مردانه: کیف مناسب در استایل آقایان هم بسیار تاثیرگذار است. یک کیف دستی مردانه با جزئیاتی مانند جیب‌های خارجی و طراحی ساده اما خلاقانه، در اجتماعات کاری یا دیدارهای رسمی به ظاهر آقایان جلوه‌ دیگری خواهد بخشید.

کیف‌های مسافرتی (دافل بگ‌ها)

برای مسافرت‌های طولانی یا کوتاه، کیف مسافرتی مناسب خیالتان را راحت کند. یک دافل بگ زنانه با ظاهری شیک و مدرن، قابلیت جابجایی آسان و  همراهی کامل برای سفر را به شما هدیه می‌دهد.

کفش‌های اسپرت (اسنیکرز) و راحتی زنانه و مردانه

قطعا مهم‌ترین مزیت کفش علاوه بر زیبایی حس راحتی و انعطاف است، کفش‌های اسپرت (اسنیکرز) و راحتی زنانه و مردانه انتخابی عالی برای همه رده‌های سنی به خصوص جوانان است. یک جفت اسنیکرز زنانه با طراحی مدرن و جنسی نرم، همراه با شلوار جین استایل شما را به روز و متفاوت نشان می‌دهد.

کفش‌های رسمی مردانه

یکی از محصولات پر طرفدار چرم مشهد در تمام سال‌های فعالیتش  کفش‌های رسمی مردانه است. آقایان خوش‌پوش که به استایل رسمی و شیک علاقه دارند، می‌توانند از انواع کفش‌های چرم با مدل‌های لوفر، آکسفورد، دربی و کلاج در کالکشن بهار و تابستان چرم مشهد دیدن کنند. یک جفت کفش لوفر مردانه با جنس خاص و طراحی مدرن بهترین انتخاب برای مناسبت‌های خاص است.

صندل و کفش‌های تابستانی برای خانم‌ها و آقایان

با آغاز فصل تابستان، صندل و کفش‌های تابستانی بهترین انتخاب برای راحتی و استایل شما هستند. یک جفت صندل زنانه با طرحی زیبا و در عین حال ساده در رنگ‌های تابستانی حس شادابی و جوانی را به پوشش شما می افزاید.

کفش‌های پاشنه بلند زنانه (پامپ)

اگر به دنبال استایلی زنانه و ایجاد جذابیت بیشتر در ظاهر خود هستید، کفش‌های پاشنه بلند زنانه (کفش‌های پامپ) بهترین گزینه هستند. کفش‌های پاشنه بلند چرم در استریت استایل و یا در پوشش کژوال هم  طرفداران خاص خودش را دارد و از ترندهای جذاب و هوشمندانه مد امسال است.

اکسسوری‌های چرم

ضرورت استفاده از اکسسوری در دنیای فشن امروز بسیار بیشتر از چند دهه قبل احساس می‌شود. اکسسوری‌هایی همچون کمربند، کیف پول و… بسیار مهم هستند و می‌توانند چند مدل استایل با یک لباس برای شما ایجاد کنند. یک کمربند مدرن و متناسب با رنگ و طرح کیف یا کفش شما، استایل شما را کامل می‌کند. استفاده چندباره از لباس‌ها در مد امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برخی فشن آیکون‌ها و ستاره‌های دنیای موسیقی،ورزش و سینما با تاکید بر استفاده دوباره از لباس‌ها تلاش دارند فرهنگ تازه‌ای بنا کنند اما اگر دقت داشته باشید با اضافه کردن یک کمربند به همان لباس یا تعویض کیف و کفش، حال و هوای تازه‌ای به ظاهرشان می‌دهند.

یکی از متنوع‌ترین و پرطرفدار ترین محصولات چرم مشهد بی شک کیف پول است. کیف پول همچنین می‌تواند کادویی شیک از طرف شما به دوستانتان باشد. فقط تا دوم تیر ماه فرصت دارید که از تخفیف جشنواره برای تهیه یک هدیه با ارزش استفاده کنید.

با کالکشن بهار و تابستان ۱۴۰۲ چرم مشهد، شما می‌توانید استایل خود را با کیفیت بی‌نظیر و خیره کننده به نمایش بگذارید. از ۱۰ خرداد تا ۲ تیر، شما می‌توانید با ۳۵% تخفیف از فروشگاه‌های حضوری و وب سایت، محصولات چرم مشهد را خریداری کنید. در  این کالکشن خلاقانه و جذاب، نوآوری در طراحی و تنوع در رنگبندی به چشم می‌خورد.

به همه افرادی که به کیفیت و سلیقه فردی‌ خود اهمیت می‌دهند، کالکشن بهار و تابستان ۱۴۰۲ چرم مشهد را معرفی می‌کنیم. با تمرکز بر ارائه‌ی محصولاتی کاربردی، ما تلاش می‌کنیم تا همراه همیشگی شما در تمام سال باشیم. در چرم مشهد تلاش شده است که طراحی‌های مدرن با احترام به ریشه‌های فرهنگ ایرانی شکل ‌گیرد، تا شما را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر از تلفیق اصالت و مدرنیته دعوت کند.

چرم مشهد با بیش از ۶۰ فروشگاه در سراسر ایران، به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی به محصولات مورد نظر خود در تنوع بالا دسترسی داشته باشید. همچنین، امکان خرید آنلاین از طریق وب سایت ما نیز در دسترس است. به این ترتیب، شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که دوست دارید، به سادگی یک کلیک خرید خود را انجام دهید.

با کالکشن بهار و تابستان ۱۴۰۲ چرم مشهد، ما به شما فرصتی را می‌دهیم تا با محصولاتی همگام با مد روز ، استایل خود را به طور اصیل و در عین‌حال مدرن به نمایش بگذارید. ما به ارائه‌ی کیفیت بی‌نظیر و حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی افتخار می‌کنیم.

پس از ۱۰ خرداد تا ۲ تیر، شما می‌توانید با ۳۵% تخفیف جشنواره حس خوب، از فروشگاه‌های حضوری و وب سایت ما، خرید لذت بخش خود را تجربه کنید. به جمع مشتریانمان بپیوندید

نظرات