زمان پخش و تکرار سریال میکائیل از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال میکائیل از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال میکائیل برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال میکائیل

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت الله محصول سال ۱۳۹۳ در ژانر پلیسی،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول در فروردین ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال قرار گرقت و توانست تندیس برتر و دیپلم افتخار بهترین سریال جشنواره فیلم و سریال‌های پلیسی مسکو را از آنِ خود کند. اکنون نیز این سریال قرار است بعد از چند سال از ۱۷ هخرداد ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال فوق سری می شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به کامبیز دیرباز،بهنوش طباطبایی،کامران تفتی،متین ستوده،پرویز پورحسینی،علی دهکردی،علیرضا خمسه،مهدی صبایی،مجید واشقانی و… اشاره کرد.

داستان سریال درباره پلیسی به اسم میکائیل است. در سوی دیگر ماجرا فردی به نام آقاخان شخصیت منفی و خلافکار سریال است که در شهری به نام «۶۰کیلومتر» در جنوب کشور فعالیت می کند. میکائیل همیشه در جست‌وجوی آقاخان است.میکائیل دوستی به نام رسول دارد که علاوه بر نسبت فامیلی از بچگی مانند دو برادر باهم بزرگ شده‌اند. رشید برادر کوچک رسول به این دوستی همیشه حسادت می‌کند. آقاخان دستور ترور میکائیل را می‌دهد در حادثه ترور، رسول و میکائیل زخمی می‌شوند. میکائیل برای آوردن کمک به جاده می‌رود، اما بر اثر خونریزی بیهوش می‌شود. هنگامی که به هوش می‌آید با نگاه‌های سنگین مردم شهر مواجه می‌شود و می فهمد رسول فوت شده است. بعد از این اتفاق مامور پلیس به تلاش خود برای مبارزه با خلافاکاران شدت می دهد…

سریال میکائیل از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال میکائیل از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۹ قسمتی از چهار شنبه هرشب از ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات