اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شب بیدار + داستان و عکس ها و زمان پخش

0

“سریال شب بیدار”، مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام و با بازی مهدی سلوکی در ژانر درام اجتماعی ساخته شده است. سریال شب بیدار که به تازگی فیلمبرداری اش آغاز شده است، حالا قرار است به زودی بر روی آنتن شبکه دو صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شب بیدار + داستان و عکس ها و زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “شب بیدار” روایتگر ماجرای جذاب با مضمون آموزه های دینی است. تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در آخرین گفتگوی خود درباره داستان سریال گفت: “شاید تقابل خیر و شر سوژه بسیاری از کارهای تلویزیونی باشد اما از ویژگی‌های این مجموعه توجه به یتیم و آموزه‌های دینی در این خصوص است.

خلاصه داستان سریال شب بیدار

تم اصلی در رابطه با یتیم‌نوازی است؛ به نوعی قیم بودن یک یتیم و مسئولیت‌هایی که برای طرف مقابل دارد مورد توجه است. در این مجموعه سعی شده از نگاه مذهبی و اجتماعی به این موضوع پرداخته شود و تلاش شده به این مهم بدون پرگویی و درشت‌نمایی و هنرمندانه توجه کنیم.”

دانلود قسمت آخر سریال شب بیدار

وی درباره تولید و پیش‌بینی پخش سریال گفت: “بیش از ۷۰ لوکیشن داریم که نزدیک به ۱۶ لوکیشن اصلی و مابقی لوکیشن ها هم هرکدام چند روز کار دارند، بنابراین تولید سختی داریم. ۱۸۰ جلسه کاری پیش‌بینی کردیم که امیدواریم با توجه به شیوع کرونا دچار مشکل نشویم. ۸۲ بازیگر در سریال جلوی دوربین می روند که به گروه بازیگران اصلی ۲ بازیگر ظرف روزهای آتی اضافه خواهد شد.”

 

اسامی بازیگران سریال شب بیدار به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال شب بیدار به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: رضا ابوفاضلی، تهیه‌کننده: علی مهام، نویسندگان: محسن سرتیپی، نازنین فرخلو، بازنویسی فیلمنامه: مهدی میرباقری، نادر برهانی مرند، مدیر فیلمبرداری: علیرضا تقوی، مدیر تولید: هاشم علی اکبری، مدیر صدابرداری: روح اله جعفربگلو، طراح صحنه و لباس مرتضی احمدخانی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، مدیر برنامه‌ریزی: حمیدرضا علیپور، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی.

نظرات