تجربه خرید مطمئن و ارزان cp کالاف دیوتی موبایل در جمینجا

0

اگر علاقمند به بازی های سبک بتل رویال باشید، باید به این موضوع پی برده باشید که برای پیشرفت در بازی و ارتقاء سطح بازی (با خرید مهمات و اسلحه ها، شخصیت ها و …) باید ارز یا نوعی واحد پولی برای استفاده درون برنامه ای در اختیار داشته باشید. نام این واحد پولی در هریک از بازی های سبک بتل رویال متفاوت است برای مثال: در پابجی تحت عنوان یو سی، در فری فایر با عنوان جم و در کالاف دیوتی با نام سی پی شناخته و معرفی می شود. ما در این نوشتار قصد داریم به چگونگی خرید cp کالاف دیوتی موبایل بپردازیم و شما را بیشتر با این عنوان آشنا کنیم.

سی پی (CP)؛ ارز یا واحد پولی در کالاف دیوتی موبایل!

سی پی  (CP) مخفف کلمه  COD POINTS و نوعی واحد پولی در بازی کالاف دیوتی است، که می توان آن را با پول واقعی از سایت های مختلف نظیر سایت جمینجا خریداری نمود. با خرید سی پی، تمام آیتم ها، گردونه ها و اسکین هایی که به صورت پولی در بازی قرار داده شده اند برای تان قابل دسترسی هستند و شما می توانید هر یک را که خواستید خریداری نمایید و در بازی، آنها را به کار گیرید تا برنده میدان شوید.

 خرید سی پی کال آف

چرا سی پی در بازی کالاف دیوتی اهمیت دارد؟

در حقیقت (CP) کالاف دیوتی، یک راه میانبر است برای مهیج کردن بازی و همچنین پیشرفت سریع در بازی. سی پی این امکان را به شما می دهد تا لباس و تجهیزات نظامی مانند سلاح را خریداری نمایید و به سرعت سطح خود را افزایش دهید. البته می توان از راه های مختلف نظیر: غارت تجهیزات دیگر بازیکنان، آنلاک نمودن کارتها، پیگیری در شبکه های اجتماعی مرتیط، شرکت در بازی های بتل رویال و گذراندن آنها و انجام موفقیت آمیز انواع چالش ها و تکمیل ماموریت های درون برنامه ای که به صورت روزانه و یا هفتگی در بازی قرار داده می شوند، این واحد پولی را به رایگان به دست آورد، ولی تعداد آن کم و زمان آن طولانی تر خواهد بود که از حوصله بعضی گیمرها خارج است. بنابراین اقدام به خرید می کنند

چرا باید از سایت جمینجا سی پی خریداری کنیم؟

کشور ایران به دلیل تحریم های موجود، اجازه دسترسی به سایت اصلی بازی کالاف دیوتی و استفاده از امکانات آن را ندارد. بنابراین کاربران برای تهیه سی پی مورد نیاز خود باید از سایت های واسط، که در این زمینه فعال هستند استفاده کنند. سایت جمینجا با دارا بودن اعتماد الکترونیکی و ساماندهی بستری ایمن و در اختیار داشتن تمام مجوزهای لازم جهت محیطی امن برای خریدهای شما، انتخابی معقول می باشد. همچنین این سایت دارای تیم پشتیبانی است که در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات، مشاوره و پاسخگویی به تمام سوالات کاربران می باشند.

چگونه می توان از سایت جمینجا سی پی خریداری کرد؟

برای اینکه بتوانید (CP) خریداری کنید نیاز است ایمیل و پسورد اکانت اکتیویژن یا فیسبوک را در اختیار داشته باشید، به منظور خرید سی پی، وارد سایت http://geminja.com شده و پس از تعیین نوع بسته، فوری (۳۰ دقیقه ای)، زمانبر (بین ۳ تا ۴۸ ساعت) و استارترپک (بین یک دلاری تا پنج دلاری) و حجم آن (۸۰، ۱۶۰، ۲۴۰ ، ۳۲۰، ۴۲۰ ،۵۰۰ ،۵۸۰، ۶۶۰، ۷۴۰، ۸۸۰ ،۱۷۶۰) بر حسب میزان هزینه و بودجه خود و کلیک بر روی آن، وارد صفحه مربوطه شوید. پس از باز شدن فرم مخصوص برای بسته انتخابی (با توجه به نوع و حجم آن) یوزر اکانت خودتان یا شخصی که قصد خرید برای آن را دارید، در بازی کالاف دیوتی وارد نمایید. در پایان، توسط سایت جمینجا به درگاه پرداخت هدایت می شوید که باید در آنجا هزینه را پرداخت کنید و اتمام کار.

خرید سی پی کال آف

چند نکته:

  1. در وارد کردن یوزر اکانت مورد نظر، نهایت دقت را به خرج دهید زیرا با وارد کردن حتی یک حرف، بسته ای را که خریداری کرده اید، نصیب شخص دیگری خواهد شد.
  2. سی پی خریداری شده توسط شما (همان حسابی که یوزر اکانت آن را وارد کرده اید.)، پس از طی زمان مورد نیاز (با توجه به نوع سی پی خریداری شده) بین ۳۰ دقیقه تا ۴۸ ساعت، در دسترس شما قرار خواهد گرفت و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

جمع بندی:

جمینجا تحت عنوان سایتی معتبر، برخوردار از اعتبار و داشتن نماد اعتماد الکترونیک، مفتخر به ارائه انواع خدمات بازی های سبک بتل رویال نظیر: پابجی، فری فایر، کالاف دیوتی و کلش رویال می باشد. شما در این سایت می توانید در سریعترین زمان ممکن، با ارزان ترین قیمت و ایمن، سی پی  مورد نیاز خود را خریداری نموده و به راحتی از آن در بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید و از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید و پیروز میدان نبرد شوید.

نظرات