زمان پخش و تکرار سریال طعم طمع از شبکه یک سیما ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال طعم طمع : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال طعم طمع برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال طعم طمع

این مجموعه به نویسندگی علی اکبر محلوجیان و تهیه کننده و کارگردان امیرحسین عنایتی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،طنز و خانوادگی است. این مجموعه از ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه یک پخش می شود و بینندگان نیز زیادی دارد.تصویربرداری سریال طعم طمع به صورت کامل در اصفهان انجام شده است و نگارش فیلمنامه این سریال سی قسمتی بر عهده ی علی اکبر محلوجیان بوده است.

از جمله هنرمندان مجموعه می توان به رسول هنرمند، سیف الله نامداری، اسماعیل سلمانی، زهره قاسمی، احسان خادمی، حسین شاهسنائی و معرفی احمدرضا صفدرزاده حقیقی، نگار خدابخشی، حمید محمدی، علی مصدق، مارال خدادادی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده خانواده کشاورزی اصفهانی که با بروز بحران خشکسالی بر سر دوراهی ماندن و رفتن گیر کرده‌ اند.از طرفی فروختن زمین‌ های اجدادی را راه چاره م ی‌دانند و از طرفی تغییر روش کار و ماندن و ساختن، اما در این میان طمع بیش از اندازه پسر ارشد خانواده آنها را دچار چالشی بزرگ می‌ کند…

سریال طعم طمع

ساعت تکرار و زمان پخش سریال طعم طمع از شبکه یک

این سریال ۲۶ قسمتی از یک شنبه هرشب از ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرروز ساعت ۱۵ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد از شبکه یک پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این سریال می توان به مهدیه آنتیکی، مهرشاد صفری، داوود خوشنود، بهناز حراجی، طارا سیفی، علی عابدی، نرگس نصر، بهنام خللی، احسان صفری، بهرنگ مهتشمیان، مصطفی قیصری، ابراهیم رحمانی، عسل باقرفراش، شهاب خدادادی، میلاد یوسفی، باربد حسینی، فرناز اسماعیلی، محمد رنجکش و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات