معرفی بازیگران سریال رهایم کن + علت توقیف

0

به گزارش تلنگر؛ سریال رهایم کن داستان دو برادر است که در یک خانواده سرشناس به دنیا آمده اند. آنها ساکن روستای سیاه رود هستند و نامشان حاتم با بازی محسن تنابنده و هاتف با بازی هوتن شکیبا است . روایت داستان پیرامون این دو برادر می گذرد و اتفاقاتی که بین آنها در خانواده رخ می دهد.

 بازیگران سریال رهایم کن

این سریال در شبکه خانگی فیلیمو منتشر شده است و ژانر آن عاشقانه و اجتماعی است به کارگردان اثر شهرام شاه حسینی تولید شده است.

داستان سریال رهایم کن

خلاصه داستان سریال رهایم کن از این قرار است: «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم -پسر ارشد خانواده- دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد.

مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

بازیگران سریال رهایم کن

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند.

محسن تنابنده در نقش حاتم رهایم کن

بازیگران سریال رهایم کن

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس است. او در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه Orizzonti برای بهترین بازیگر مرد در هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز برای بازی در جنگ جهانی سوم شد. او جوایز مختلفی از جمله سه سیمرغ بلورین و چهار جایزه حافظ دریافت کرده است.

هوتن شکیبا در نقش هاتف

بازیگران سریال رهایم کن

هوتن شکیبا بازیگر است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش حبیب در فیلم لیسانسه ها که جایزه حافظ را برای او به ارمغان آورد، شناخته می شود. شکیبا برای ایفای نقش عبدالحمید ریگی در فیلم وقتی ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد.

هدی زین‌العابدین

هدی زین العابدین بازیگر متولد ۱۳۶۸ در تهران است. او همچنین به عنوان عکاس فعال است. او در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم خانه روشن ساخته وحید موسییان کار خود را آغاز کرد و در فیلم های اسرافیل ساخته آیدا پناهنده و عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت.

مهدی حسینی‌نیا

مهدی حسینی‌نیا زادهٔ ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ بازیگر است. در میان سایر نقش‌هایش، او نقش‌ مکملی در متری شیش و نیم (۱۳۹۷) و برادران لیلا (۱۴۰۱) ساختۀ سعید روستایی و نیز شنای پروانه (۱۳۹۸) و یاغی (۱۴۰۱) ساختۀ محمد کارت داشته‌است.

 بابک کریمی

بابک کریمی بازیگر اهل چک-ایرانی است. او برای بازی در فیلم A Separation برنده خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از شصت و یکمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در سال ۲۰۱۱ شد.

مونا احمدی

بازیگران سریال رهایم کن

مونا احمدی زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. وی در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کودک و فرشته، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در همین بخش دیپلم افتخار را دریافت کرد.

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۳۶ در بابل، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر، تهیه‌کننده و مترجم است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایره به کارگردانی جعفر پناهی است. وی همچنین عمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

شهرام قائدی

شهرام قائدی بازیگر متولد ۱۳۵۴ در فارس است. او فعالیت خود را در سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ در فیلم «ارتفاعات پست» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

رابعه مدنی

ربع مدنی بازیگر متولد ۱۳۱۰ در همدان است. او فعالیت خود را در سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ در فیلم سفر مردان خاکستری امیرشهاب رضویان بازی کرد.

سام نوری

بازیگران سریال رهایم کن

سام نوری قهرمان پیشین تیم ملی کشتی ایران و مادرش جمیله فردین بازیگر است. او همچنین خواهر زاده فردین بازیگر و کارگردان بزرگ و فقید ایران است. او در دوران کودکی به موسیقی و نواختن پیانو و زبان‌های انگلیسی و فرانسه علاقه نشان داد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۵ با بازی در سینما و سریال های تلویزیونی فعالیت دارد.

حسن معجونی

محمدحسن مدجونی بازیگر تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی متولد ۲۷ دی ۱۳۴۸ زنجان است. او فارغ التحصیل رشته «ادبیات نمایشی» است. حسن مدجونی همچنین مدیر گروه تئاتر لیو است.

یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر متولد ۱۳۵۵ در تهران است. او کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و در سال ۱۳۷۶ در سریال «قطار ابدی» ساخته رضا عطاران، بهروز بقایی، محمود رضایی و ملک سیما ایلخان بازی کرد.

نویسندگان سریال رهایم کن.

نویسندگان اثر مجید مولایی، مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی هستند. رهایم کن از مجموعه هایی است که با سرمایه گذاری فیلیمو یکی از اپلیکیشن های انتشار فیلم در ایران در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.

دلیل توقیف سریال رهایم کن

بازیگران سریال رهایم کن

سریال رهایم که به دلیل سکانسی از افسانه و بهرام توقیف شده است. در این سکانس دیالوگ بین دو بازیگر به این گونه است:

افسانه: کجا راحت تری؟

بهرام: تا کارمون چی باشه؟

افسانه: کار همه عروس دامادا شب عروسیشون چیه؟

و در ادامه سکانس سریال می بینید که افسانه در حال تعویض لباس خود است که بهرام جلوی او را می گیرد و می گوید:

بهرام: خانم ، نمی خوای که مردمو روی همین تخت بشورن آقاجون و داداشات؟

افسانه: خودم می خوام. به اونا ربطی نداره

بهرام: اون شبم خودتون می خواستین برین هتل ولی تیرشو من خوردم!

همچنین شما می توانید در پایگاه خبری پارت نیوز اخبار مربوط فیلم و سریال ها را دنبال کنید.

انتهای مطلب

نظرات