دانلود کامل سریال حکم رشد قسمت ۱۶ شانزدهم با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل سریال حکم رشد قسمت ۱۶ شانزدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۶ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه سه سیما در ادامه ببینید که جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۱ از تلویزیون پخش میشود:

سریال حکم رشد قسمت 16 شانزدهم

دانلود کامل سریال حکم رشد قسمت ۱۶ شانزدهم با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۱۶ شانزدهم سریال حکم رشد اضافه می شود

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ قسـمت شانزدهم سریال حکم رشد (قسمت ۱۶) شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت شانزدهم حکم رشد:

سریال پلیسی حکم رشد یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که به موضوعات فرهنگی و آسیب های اجتماعی توجه دارد

این مجموعه تلاش می کند به خانواده ها درباره معظلات مختلف در جامعه و مراقبت از کودکان و فرزندان در برابر روابط ناسالم هشدار بدهد
«حکم رشد» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌ کنندگی مهدی فرجی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در سال ۱۴۰۱ می باشد که با همکاری نیروی انتظامی تولید شده است.

مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته سعید نعمت‌الله، از امشب حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می رود.

فیلمنامه این مجموعه از «سعید نعمت الله» و تهیه کنندگی آن برعهده «مهدی فرجی» مدیر سابق شبکه یک می باشد که در ۳۰ قسمت برای شبکه سه آماده شده است

ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، پیام احمدی‌نیا، مجتبی فلاح، شهین تسلیمی، علیرضا مهران، حمید ابراهیمی و مهرداد ضیایی از جمله بازیگران سریال حکم رشد هستند.

حسن لفافیان، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا، درباره کار جدیدش «حکم رشد» بیان کرد: این سریال از امشب ۱۷ مهرماه ساعت ۲۰:۴۰ روی آنتن خواهد رفت و به موضوع شهیدان مدافع حرم پرداخته خواهد شد. قصه فیلم درباره مادری است که یکی از پسرانش شهید شده و دو فرزند دیگرش با چالش‌هایی در زندگی رو‌به‌رو هستند. فیلمنامه این سریال را سعید نعمت‌الله در ۳۶ قسمت نوشته است.

نظرات