اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم صفر مرزی + عکس ها و داستان

0

فیلم صفر مرزی : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی صفر مرزی همراه با اسامی عوامل با بازی بوالفضل پورعرب،جعفر دهقان،مینا جعفرزاده و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم صفر مرزی

این فیلم به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی، محصول شبکه جهانی سحر در سال ۱۳۸۷ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. محور اصلی داستان فیلم شیفتگی یک خارجی به فرهنگ اسلامی و ایرانی است که با موضوعی جذاب به آن پرداخته شده است. تصویربرداری فیلم در تهران و بخش هایی هم در شمال کشور انجام شده است.

خلاصه داستان

درباره دختری خارجی از جمهوری آذربایجان است که طی تحولات درونی شیفته فرهنگ اسلامی و ایرانی می شود و در آستانه زندگی مشترک با پسری ایرانی به نام اصلان وارد ایران می شود و در این رابطه مسائلی برای وی رقم زده می شود…

خلاصه فیلم صفر مرزی

اسامی بازیگران فیلم صفر مرزی

جعفر دهقان

زادهٔ ٢١ فروردین ۱۳۳۹ در نظرآباد هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. . او با بازی در فیلم مردان آنجلس در نقش ماکسیمیلیانوس به عنوان چهره ای شناخته شده در عرصه بازیگری ظاهر شد. از جمله دیگر فیلم و سریال های معروف ایشان می توان به عقود،پرواز در شب،بوی پیراهن یوسف،مختارنامه،یتیم خانه ایران،مریم مقدس،یوسف پیامبر،معمای شاه و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم صفر مرزی

جعفر دهقان در فیلم صفر مرزی

مینا جعفرزاده

زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۲۵ شهرستان خوی بازیگر ایرانی می‌باشد.از نقش های ماندگار او می‌توان به بازی در سینمایی اخراجی ها ،سریال نابرده رنج، زیر آسمان شهر،چراغ قرمز،بوی باران،نوبت لیلی و… اشاره کرد. همسر وی، بهمن زرین‌پور، که وی نیز بازیگر سینما و تلویزیون نیز بود در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ درگذشت.

مینا جعفرزاده در صفر مرزی

دیگر عوامل

مجری طرح: مهدی خندانی‌ بهبهانی، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: محسن دانشور، مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، طراح صحنه: کیوان ذوالفقاری، طراح گریم: اشکان عسکری، صدابردار: وحید سلطانی، دستیاران و برنامه ریزان: حمید طالقانی و کامران خالقی و عکاس: علی رنجبر.

نظرات