نحوه ی درمان هموروئید بدون درد و خونریزی

0

درمان هموروئید با لیزر سبب می شود تا دیگر درگیر این بیماری و مشکلاتی که در پی آن به وجود می آید، نباشید. لیزر کردن هموروئید در کلینیک های حرفه ای انجام می شود. به همین دلیل نیز لازم است تا حتما این موضوع را در نظر بگیرید که چه در کلینیکی و توسط چه پزشکی قرار است درمان شوید. در ادامه در خصوص این بیماری و همچنین موضوعاتی که مربوط به آن می شوند، صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با ما همراه باشید. مسلما ارائه این اطلاعات به شما کمک زیادی می کند تا نحوه صحیح برخورد با روش های درمانی این بیماری را پیدا کنید.

نحوه لیزر کردن هموروئید

برای آن که بدانید درمان هموروئید با لیزر چگونه است، مطالب این بخش را مطالعه کنید. در این روش از فیبر نوری و همچنین اشعه لیزر استفاده می شود. با استفاده از دستگاه فیبر نوری می توانید لیزر را بر روی قسمت مورد نظر بتابانید و از این طریق دردها و بیماری های ایجاد شده در قسمت نشیمنگاه را برطرف کند.

به دلیل مزیت های فراوانی که این روش نسبت به روش های دیگر دارد، می توانیم بگوییم که استفاده کردن از لیزرهای هموروئید می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 درمان هموروئید بدون درد

مزیت های استفاده از لیزر

همان طور که گفته شد لیزر کردن می تواند نسبت به روش های دیگر خانگی و سنتی درمان هموروئید، روش بهتری به حساب بیاید و جایگزین مناسب تری باشد.

  • انجام پروسه درمانی لیزر بدون هیچگونه درد و احساس ناراحتی
  • درمانی کاملا بی خطر و ایمن
  • عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان
  • وارد شدن آسیب های کمتر به بافت های اطراف توده هموروئیدی
  • درصد موفقیت بالاتر و بیشتر
  • کم کردن میزان انسداد و گرفتگی های رگ ها
  • ترمیم سریع تر زخم های هموروئیدی پس از انجام لیزر
  • عدم دفع غیر ارادی مدفوع و گازهای روده
  • دوره نقاهت یک روزه

نشانه های وجود بواسیر

اگر به بواسیر و یا هموروئید مبتلا شده باشید، بدن شما می تواند نشانه های مختلفی را از خودش نشان دهد. در وهله اول باید بدانید که بواسیر می تواند از دو نوع درونی و بیرونی باشد. هر کدام از این مدل ها نیز نشانه های خود را دارند. با شناختن نشانه ها می توانید درمان های مناسب تری را نیز پیدا کنید.

  • نشانه های هموروئید درونی

هموروئید درونی در قسمت های داخلی رکتوم پایینی ایجاد می شود. محلی که این بواسیر در آن شکل می گیرد به گونه ای است که به طور کلی نمی توانید آن را ببینید و یا حتی احساس کنید. هموروئیدهایی که از نوع داخلی هستند، دردی را ایجاد نمی کنند و این موضوع نیز به خاطر کم بودن رگ های اعصاب در این قسمت است.

وجود خون بر روی مدفوع و همچنین وجود بافت افتاده بواسیر که به سمت قسمت خارجی مقعد می آید، از جمله مهم ترین مواردی است که نشان می دهند احتمالا دچار بواسیر داخلی شده اید.

با رعایت کردن بسیاری از نشانه ها و موارد، می توانید این نوع از بواسیر را درمان کنید و نیازی به جراحی و… نیز وجود نخواهد داشت.

درمان هموروئید بدون درد

  • نشانه های هموروئید خارجی

هموروئید خارجی دومین مدل از هموروئید و بواسیر محسوب می شود. این مدل از بواسیر در قسمت زیر پوست مخرج ایجاد می شود و می تواند بسیار هم دردناک باشد. درد این بواسیر معمولا در زمان نشستن، بلند شدن و حتی خوابیدن بیشتر نیز می گردد.

۴ مورد از نشانه هایی که از بروز هموروئید خارجی در بدن خبر می دهند شامل وجود خون در مدفوع، احساس خارش شدید در اطراف مقعد، ظاهر شدن ضایعه هایی در اطراف مقعد و همچنین احساس درد در اطراف مقعد می شوند.

مولفه های مهم در هزینه لیزر هموروئید

هزینه لیزر هموروئید، تحت تاثیر مولفه های مختلفی است. این مولفه های مختلف می توانند سبب افزایش و یا کاهش نرخ ها شوند. به طور مثال برخی از مواردی که در ادامه بیان می شوند، مهم ترین تاثیرات را بر روی این موضوع دارند.

  • پزشک متخصص

دکتر هموروئید و اپراتوری که قرار است درمان هموروئید با لیزر را انجام دهد یکی از مهم ترین مولفه ها است. هر قدر پزشک تخصص و تبحر بیشتری در این زمینه داشته باشد، مسلما هزینه پرداختی نیز از سوی شما بیشتر خواهد بود.

  • کلینیک مورد نظر

دومین مورد مربوط به کلینیک مورد نظر می شود. کلینیکی که قرار است در آن کار لیزر خود را انجام دهید اگر از نوع کلینیک های خصوصی باشد، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

  • دستگاه لیزر

دستگاهی که با آن هموروئید شما را لیزر می کنند نیز بسیار اهمیت دارد. اگر دستگاه از نوع پیشرفته باشد، نتایج بهتری را از خودش برجای می گذارد و از سوی دیگر نیز هزینه های بیشتری خواهد داشت.

درمان هموروئید بدون درد

کلام پایانی

هزینه لیزر هموروئید و همچنین دیگر موارد و مسائلی که مربوط به درمان هموروئید می شوند را در این مقاله بررسی کردیم. نشانه هایی که نشان می دهند مبتلا به بواسیر شده اید را نیز باید بشناسید تا بتوانید هرچه بهتر و ساده تر روش درمانی مناسب خود را پیدا کنید.

در صورتی که با وجود تمامی اطلاعاتی که جمع کرده اید، باز هم روش لیزر درمانی را ترجیح می دهید، بهتر است حتما چند کلینیک و مرکز درمانی را با هم مقایسه کرده و از لحاظ خدمات، تجربه دکتر هموروئید و همچنین تعرفه هایی که دارند آن ها را با یکدیگر قیاس کنید. با این کار می توانید بهترین کلینیک و پزشک را برای درمان پیدا کرده و از بابت نتیجه عمل تا حد بسیار زیادی مطمئن شوید.

برگرفته از وب سایت کلینیک درمان هموروئید ماه درمان  https://mahdarman.com/

نظرات