سریال دل | خلاصه داستان و بازیگران سریال دل

9

خلاصه داستان و بازیگران سریال دل

سریال دل که ابتدا قرار بود به تهیه کنندگی ایرج محمدی تولید شود ، اما با انصراف وی به تازگی جواد فرحانی که پیش‌تر تهیه‌کنندگی فصل ۱ و ۲ برنامه «خندوانه» را به عهده داشت، به عنوان تهیه‌کننده این سریال معرفی شده است و سریال تا پایان امسال با کارگردانی منوچهر هادی وارد مرحله تولید خواهد شد.

 سریال دل

لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین می‌رود.
سریال «دل» به نویسندگی بابک و میثم کایدان در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌شود.
بابک کایدان پیش از این در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرده بود که تصویربرداری این سریال ۷ ماه و در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور به طول خواهد انجامید. از این رو توزیع سریال به سال آینده موکول می شود و به دلیل استقبالی که مخاطبان از سریال های نمایش خانگی کرده اند، احتمالا پس از «ممنوعه» سریال «دل» توزیع خواهد شد.

سریال دل

خلاصه داستان سریال دل

قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

سریال دل

بازیگران سریال دل

حضور محمدرضا گلزار و محمدرضا فروتن در سریال به دلایلی منتفی شد و طبق شنیده های ما سعید راد و حامد بهداد جدیدترین بازیگرانی هستند که با این تیم به توافق رسیده و حضورشان قطعی شده است. همچنین ساره بیات دیگر بازیگر این سریال خواهد بود.
آخرین حضور بهداد در شبکه نمایش خانگی بازی در سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۴ بود و پیشتر در سریال‌های «کیمیا»، «آسمان من»،‌ «سقوط آزاد»، «یک مشت پر عقاب» و … برای تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.
لازم به ذکر است در دوره تهیه کننده پیشین محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده بودند که از بین این بازیگرا تاکنون حضور ساره بیات قطعی شده است

9 دیدگاه در “سریال دل | خلاصه داستان و بازیگران سریال دل

  1. علیرضا گفت:

    خیلی افتضاحه فقط از مردم پول میگیرن مگه نگفتن ۲۸ قسمته؟ فکر جیب خودشون هستن

  2. شهاب گفت:

    ظاهراشب عروسی به رستاتجاوزجنسی میکنن….متاسفیم برای فیلم هاتون ۱۰قسمت مردم روسره کارمیزارین

  3. مریم گفت:

    خیلی عالی بود وبی صبرانه منتظر دیدن قسمت های بعدی هستیم

  4. زینب گفت:

    سلام به همه ی دوستان
    سریال رو دیدم
    خییلی عالی بود.
    فوق العاده بود.
    من با دیدن این دو قسمت گریه کردم.
    از اینکه احساس آرش جان رو درک کردم و فهمیدم این جمله ی حیثیت م رفت یعنی چی. فهمیدم اینکه یه دختر زیر همه چی بزنه چقدر کار اشتباهیه . درک کردم . منم این اشتباه رو انجام دادم ،متاسفم . و الان خیلی پشیمونم. حتما جبرانش میکنم ، به خودم و خدا قول دادم که جبران میکنم. از همه ی کسایی که باعث رنجش شون شدم معذرت میخوام.
    ممنونم که بهم یادآوری کردید ، هر اتفاقی هم که افتاده باشه ، هر اتفاق بدی ، هر صحبت و حرفی که وسط باشه ، دلیل بر این نیست که کسی زیر قول و قرارهاش بزنه.
    منتظر قسمت های بعدی این سریال دوست داشتنی هستم .
    فوق العاده عالی بود ، تبربک میگم به تهیه کننده بابت برنامه ی خوبی که ساختند. واقعا هیچ ایرادی نداره و کامل و بی نقصه

  5. نگار گفت:

    چرا گلزار نیست😭😭😭😭

  6. Mobin گفت:

    نا گفته نمونه که قراره تیتراژ پایانی این سریال با صدای زیبای آقای رضا بهرام با آهنگ ” عادلانه نیست” پخش بشه…

  7. میترا صلاحی فر گفت:

    بیصبرانه منتظر این سریال زیبا هستیم. باکارگردانی منوچهر هادی و بازی های توانا و فوق العادهء سعید راد؛ حامد بهداد و ساره بیات مطمئنا سریال خوب و پر محتواییست.

  8. میترا گفت:

    بیصبرانه منتظر این سریال زیبا هستیم. باکارگردانی منوچهر هادی و بازی های توانا و فوق العادهء سعید راد؛ حامد بهداد و ساره بیات مطمئنا سریال خوب و پر محتواییست.

  9. آیلین گفت:

    مطمئنم که سریال خوبی خواهد شد چون کارگردانش آقای هادی و بازیگرش هم خانم بیات عزیز دل هست.امیدوارم که هرچه سریع تر پخش بشه

نظرات