معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دوئت

0

فیلم “دوئت”، فیلمی به نویسندگی کارگردانی نوید دانش و تهیه‌کنندگی احسان رسول اف است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۴ ساخته شد. این فیلم جنجالی بعد از چهار سال انتظار، در سال ۹۸ پروانه نمایش گرفت و با شیوع کرونا اکران شد. حالا گمانه زنی می شود که برای اولین بار به صورت مجازی و آنلاین اکران شود. ”دوئت” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا هنرنمایی می کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین نمایش درآمد و جایزه گرفت. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دوئت

 

خلاصه داستان

این فیلم داستان زنی به نام مینو را روایت می کند که همسرش حامد را به دیدار سپیده می برد زنی که همسرش با او گذشته مشترکی داشته است. این ملاقات یادآوری خاطرات گذشته آن هاست و….

خلاصه داستان فیلم دوئت

فیلم درباره دامن زدن به گذشته و تبعات آن است. آدم‌هایی که در گذشته روابطی با هم داشته‌اند که مدت‌هاست از آن می‌گذرد. در طول این بازه زمانی آنقدر به آن فکر کرده‌اند که در یک مواجهه حضوری با یکدیگر، پس از دو سال، گویی آتشی در خرمن گذشته‌شان می‌افتد و در تمام وجودشان شعله می‌کشد.

 

اسامی بازیگران فیلم دوئت

اسامی بازیگران فیلم دوئت

 

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: هایده صفی‌یاری، موسیقی: پیمان یزدانیان، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، صدابردار: وحید مقدسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، طراح لباس: سارا سمیعی، مجری طرح و مدیر تولید: پیمان جعفری، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.

هدیه تهرانی و نگار جواهریان در دوئت

 

جوایز و افتخارات

  • برنده بهترین فیلم اول جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین
  • برنده بهترین جایزه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین

نظرات