اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شبگرد + خلاصه داستان و نقد

0

“شبگرد″، فیلم ایرانی به کارگردانی فرزاد موتمن و به تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم شبگرد که به تازگی وارد مراحل فیلمبرداری شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماها برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم شبگرد و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

فیلم شبگرد | خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شبگرد (1400) + نقد

خلاصه داستان فیلم شبگرد

فیلم “شبگرد” که به تازگی از مرحله پیش تولید خارج شده و وارد مرحله فیلمبرداری شده است، قرار است در سال پیش رو آماده اکران شود. هنوز هیچ جزئیاتی از داستان و ماجرای فیلم منتشر نشده است.

شبگرد Nightcrawler فیلم ایرانی جدید به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی طی میشود. سناریوی فیلم سینمایی شبگرد توسط امیرحسین دواتگر به رشته تحریر درآمده است.
از هنرپیشه های آن می‌توان به احسان امانی، امیر آقایی، امیرحسین فتحی، بهناز پور فلاح، پیام احمدی نیا، حسین امیدی، روشنک گرامی، شبیر پرستار، مهشید افشارزاده، نازنین صلح جو، یاسر جعفری و … نام برد که در این فیلم بازی کرده اند.

 

خلاصه داستان فیلم شبگرد

به تازگی “پانته آ پناهی”، بازیگر توانای سینما که قرار بود در این فیلم به ایفای نقش بپردازد، از بازی در این فیلم انصراف داد و “مهشید افشارزاده” جایگزین وی شد. این فیلم سیزدهمین فلیم فرزاد موتمن، کارگردان سینمای ایران است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شبگرد

اسامی بازیگران فیلم شبگرد به همراه نقش

دیگر عوامل

کارگردان: فرزاد موتمن، تهیه کننده: مرتضی شایسته، مجری طرح: سید یاسر جعفری، مدیر تولید: رضا حسین زاده اور، نویسنده: امیرحسین دواتگر، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: عادل معصومیان، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: آزاده قوام، تدوین: سهراب خسروی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر تدارکات: مهدی عبدی فرد.

نظرات