زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۳ از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال نون خ ۳ از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۳ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نون خ 3

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و تهیه کنندگی مهدی فرجی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است و در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد. فصل نخست این مجموعه در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد و با استقبال فراوانی از مردم روبه رو شد و همین باعث شد فصل های بعدی آن نیز ساخته شود. زبان بازیگران این سریال فارسی با لهجه کرمانشاهی هست، اما از ترانه‌های کردی سورانی و ترکمنی و لباس مردم مناطق کردنشین استان کردستان و آذربایجان غربی استفاده شده‌است.

اکنون قرار است این فصل مجدد از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه تما شا پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به سعید آقاخانی،علی صادقی،شقایق دهقان،سیروس میمنت،سید علی صالحی،پاشا جمالی،یدالله شادمانی،نسرین مرادی،هدیه بازوند،ندا قاسمی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده داستان این مجموعه با ازدواج شیرین، دختر نورالدین شروع می‌شود که در حین آن داماد ناپدید می‌شود. در این میان شوهر خواهر نورالدین خانزاده، بهادر خان، به یک معدن طلا دست پیدا می‌کند و سعی می‌کند کسی از این قضیه مطلع نشود؛ ولی در ادامه با ورود اهالی روستا از جمله کیوان، سلمان و سیروس به ماجرای معدن، این داستان شکل دیگری به خود می‌گیرد…

زمان پخش سریال نون خ 3 از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال نون خ ۳ از شبکه تماشا

این سریال ۱۶ قسمتی هرشب از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۸ صبح و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات