با خرید میز و صندلی روستیک چوبی و رزینی هومتاز یک دکوراسیون شیک و متفاوت داشته باشید

0

در دنیای طراحی داخلی امروز، محصولات رزین اپوکسی جایگاه بسیار ویژه ای دارند. تا جایی که اگر بخواهید یک دکوراسیون لوکس و لاکچری داشته باشید باید به سراغ لوازمی بروید که با چوب و رزین ساخته شده اند.  تنوع طرح و مدل های آن بسیار زیاد است اما از نظر درجه کیفیت با یکدیگر فرق دارند. فروشگاه هومتاز برترین تولید کننده مبلمان و لوازم چوبی و رزینی است که با استفاده از چوب طبیعی و ترکیب آن با رزین زیبا ترین لوازم و ماندگار ترین را برای شما به ارمغان می اورد.

میز ناهار خوری چوب و رزین

چگونه با مبلمان رزینی دکوراسیون خاص داشته باشیم؟

رزین یک ماده غیر سمی است که هیچ تهدیدی برای شما نخواهد داشت. در هر محیطی که تهویه مناسبی دارد، می توان از آن استفاده کرد. قرار نیست شما در دکوراسیون خود تمامی لوازم و عناصر را از این جنس تهیه کنید. قطعا زیاده روی در استفاده از لوازم رزین اپوکسی در طراحی داخلی و دکوراسیون بسیار خسته کننده خواهد بود. باید بتوانید تعادل را در چیدمان خود رعایت کنید. به این منظور داشتن سه وسیله زیر جلوه ای خارق العاده به خانه شما خواهد بخشید.

میز روستیک چوبی با رزین

میزها همیشه در اولین نگاه توجهات را به خود جلب می کنند. حال اگر خرید میز روستیک پایه فلزی با صفحه چوب و رزین داشته باشید قدرت تبدیل به کانون مرکزی دکوراسیون شما را خواهد داشت. استفاده از میز روستیک چوبی با رزینی شما را از هرگونه اکسسوری و دیزاین میز خلاص خواهد کرد. صفحه این میزها به اندازه ای زیبا و چشم نواز است که نیاز به هیچ اکسسوری دیگری ندارد. تنوع طرح و مدل زیادی هم دارد که با توجه به متراژ سالن، سبک مبل ها و سلیقه خودتان می توانید از فروشگاه هومتاز به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایید. این میزها در سه نوع پایه چوبی، صفحه چوبی و صفحه چوب و رزین تولید می شود که می تواند نظر شما را جلب نماید.

میز چوب و رزینی روستیک

صندلی روستیک چوبی با رزین

فروش صندلی چوبی روستیک یکی از لوازم ضروری در هر چیدمان است. می توانید آن را برای مصارف مختلف به کار بگیرید. فرقی نمی کند چه نوع دکوراسیونی دارید، در هر صورت یک گوشه دنج برای قرار دادن صندلی روستیک چوبی با رزین پیدا خواهید کرد. این گوشه می تواند در اتاق یا سالن پذیرایی و حتی آشپزخانه باشد و جلوه آن قسمت از خانه را دگرگون کند. صندلی های روستیک رزینی جذابیت خارق العاده دارند. در ابعاد و اندازه استاندارد تولید می شود به همین خاطر حین نشستن روی آن به مدت زمان طولانی احساس ناراحتی نخواهید کرد. این صندلی ها انواع گوناگونی دارند. برخی برای قرار گرفتن پشت میز طراحی شده اند و برخی به عنوان صندلی میزبان کارایی دارند. با توجه به نیاز خود می توانید از بین انواع صندلی رزینی انتخاب کنید و سفارش دهید.

میز چوبی و رزینی روستیک

میز ناهار خوری روستیک چوبی با رزین

بی شک بزرگترین میزی که در دکوراسیون شما حضور دارد؛ میز ناهارخوری خواهد بود. حال این میز با این ابعاد بزرگ اگر صفحه چوبی و رزینی داشته باشد می تواند تمامی چیدمان اطراف خود را تحت تاثیر قرار دهد. میز ناهار خوری روستیک چوبی با رزین انتخابی عالی برای خاص پسندان است که باعث می شود یک چیدمان شیک و جذاب داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های میز ناهارخوری رزینی این است که می توانید هر نوع صندلی را در اطراف آن قرار دهید. اما ما به شما صندلی روستیک و رزینی را پیشنهاد میکنیم تا یک ست زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

چرا لوازم چوبی با رزیـن طرفداران زیادی دارد؟

چوب یک متریال با دوام از طبیعت است که حس گرمی و زیبایی چشمگیری را به محیط خانه می بخشد. اما قیمت بالایی داشته و از طرفی بسیار حساس به عوامل محیطی است. کوچک ترین ضربه به آن باعث خوردگی و پوسته پوسته شدن آن می شود. یا حتی ممکن است بر اثر نگهداری نامناسب دچار حشره زدگی شود. همه این عوامل باعث می شود تا استفاده از لوازم چوبی کم کم برچیده شوند و طراحان داخلی به سمت چوب و ترکیب آن با رزین اپوکسی روی بیاورند. ترکیب این دو ماده طبیعی و مصنوعی بسیار خارق العاده است. چرا که ویژگی های زیر را خواهد داشت:

دچار آفت زدگی و حشره زدگی نمی شود.

بسیار مستحکم هستند.

وزن سبکی داشته و قابل حمل می باشند.

ضد اب بوده و رطوبت و هر نوع سیال دیگری قابلیت نفوذ به آن را ندارد.

طراحی متفاوت و منحصر به فردی دارد.

ضد ضربه بوده و نشکن هستند.

تنوع طرح و مدل زیادی دارند.

با هر نوع سبک دکوراسیونی مانندک روستیک، مدرن و معاصر، کلاسیک، ساحلی، وینتج و… سازگار است.

تنوع رنگ جذابی هم دارد.

قیمت آن مناسب و ارزان است.

کیفیت و ماندگاری بسیار زیادی خواهد داشت.

همه این ویژگی ها باعث شده تا خرید مبلمان رزینی همچون میز و صندلی بسیار طرفدار داشته باشد.

نگهداری لوازم چوبی و رزین اپوکسی سخت است؟

اشتباه نکنید، شما راحت تر از هر متریال دیگری می توانید این لوازم را تمیز کنید. مثل فروش میز استیل طلایی و نقره ای مات و براق چرا که هومتاز کلیه محصولات خود را آبکاری می کند. در نتیجه در برابر نفوذ رطوبت ایمن هستند. هر نوع لکه و کثیفی که روی آن ها ایجاد شود، به راحتی با استفاده از یک دستمال نم دار تمیز خواهد شد. مخصوصا میز ناهار خوری چوبی و رزینی که در معرض انواع لکه های مواد غذایی است و بدون هیچ دغدغه ای به سهلوت تمیز می شود. نگران کدر شدن سطح میز هم نباشید که کاملا بی معنی است. برق و زیبایی این میزها تا همیشه همراه آن ها خواهد بود.

عسلی چوبی و رزینی روستیک

خرید آنلاین میز و صندلی روستیک چوبی و رزینـی

اگر شما هم قصد خرید مبلمان چوبی و رزینی را دارید و به دنبال یک فروشگاه معتبر و مطمئن هستید، ما به شما فروشگاه هومتاز را معرفی میکنیم. با خرید از این فروشگاه شما به صورت مستقیم از تولید کننده خرید خواهید کرد. بله، درست متوجه شده اید، هومتاز برترین تولید کننده لوازم چوبی و رزینی است که تمامی تولیدات خود را در فروشگاه به صورت آنلاین و با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

نظرات