جدیدترین انواع مدل های پیراهن مردانه و پسرانه رنگ سال ۱۴۰۱ + نکات خرید

0

“پیراهن مردانه رنگ سال ۱۴۰۱”. از انواع لباس های پرطرفدار و همیشگی است که مخصوص همه روزهای فصل است. پیراهن های مردانه در طرح ها و رنگ های مناسب فصل های مختلف تولید می شوند. در ادامه مدل های جدید پیراهن مردانه رنگ سال ۲۰۲۲ آبی بنفش و پیراهن مردانه مجلسی و اسپرت رنگ سال ۲۰۲۲ آبی بنفش و نیلی و یاسی برای عید نوروز ۱۴۰۱ و فصل بهار قرار داده ایم. توجه داشته باشید برای رنگ پیراهن مردانه به نکات خاصی باید توجه کرد و باید متناسب با استایل خودمان خرید کرد. در ادامه این مطلب ما جدیدترین مدل های پیراهن مردانه رنگ سال ۱۴۰۱ (آبی بنفش و یاسی و نیلی) را قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

جدیدترین انواع مدل های پیراهن مردانه رنگ سال 1401 + نکات خرید

 

راهنمای خرید

رنگ سال ۲۰۲۲ هم مطابق سنت هر سال توسط شرکت پنتون (pantone) معرفی شد. رنگ سال ۱۴۰۱ شمسی و ۲۰۲۲ میلادی، «Very pery» نام دارد که آبی متمایل به بنفش است. در دیدگاه اول، وری پری شبیه رنگ بنفش دیده می شود اما در حقیقت چنین نیست. Very pery به طور اختصاصی توسط شرکت پنتون ساخته شده و جذابیت ظاهری فوق العاده ای هم دارد.

راهنمای خرید پیراهن رنگ سال 1401

در هر صورت، طیف رنگی بنفش، آبی، نیلی و یاسی به عنوان رنگ سال ۱۴۰۱ استفاده خواهد شد. خب برای خرید پیراهن مردانه رنگ سال باید به نکات زیادی توجه داشت. یکی از مهم ترین نکات تناسب است، یعنی که در عین راحتی و آزادی حرکت، بدن را به طرز دلپذیری نشان دهد. اگر به اندازه دو تا انگشت و نه بیشتر فاصله ی بین گردن و یقه ی شما باشد آن پیراهن مناسب شما است. همچنین سرشانه باید کاملا در راستای شانه شما قرار بگیرد و آستین ها نیز اهمیت ویژه ای دارند.

همچنین بخوانید: انواع جدیدترین مدل های پیراهن مخمل کبریتی مردانه ۲۰۲۲ + راهنمای خرید

نکات خرید پیراهن مردانه رنگ سال 2022

نکته دوم جنس پیراهن است. پیراهن های مرغوبتر و با کیفیت تر از دولایه تهیه می شوند، نه یک لایه، و پارچه آنها محکم تر و نرمتر است. درزی که در پهلوی پیراهن امتداد دارد بررسی کنید، لباسی که از کیفیت بالایی برخوردار است، تنها یک خط بخیه مرئی در قسمت درز پهلو دارد، در حالی که بیشتر پیراهن ها دو ردیف کوک بخیه قابل مشاهده در پهلو دارند. نکته سوم قیمت پیراهن است که باید باتوجه به بودجه خودتان، هزینه کنید.

 

جدیدترین انواع مدل های پیراهن مردانه رنگ سال ۱۴۰۱

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 1401

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 1401

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 1401

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 1401

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 2022

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 2022

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 2022

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 2022

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 2022

مدل پیراهن مردانه رنگ سال 2022

با ما همراه باشید.

نظرات