اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پنج ستاره با نقش+ داستان و عکس ها

0

“فیلم پنج ستاره″، فیلم ایرانی به کارگردانی مهشید افشارزاده و تهیه کنندگی امیر سمواتی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۲ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم پنج ستاره که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پنج ستاره با نقش+ داستان و عکس ها

بیوگرافی بازیگران فیلم پنج ستاره با عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم پنج ستاره با نقش ها و عکس و داستان سریال شبکه آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

خلاصه داستان

فیلم “پنج ستاره” روایتگر ماجرای دختری به نام “مریم” است که برای رفتن به دانشگاه پول کافی را ندارد بنابراین در کنار مادرش به کار در هتلی لوکس می‌پردازد و همه چیز تا دزدیده شدن ساعت مهمان مشهور هتل به خوبی پیش می رود.

شهاب حسینی بازیگر نقش رضا و بهنوش بختیاری در نقش زری در فیلم پنج ستاره

خلاصه داستان فیلم پنج ستاره

مهشید افشارزاده، کارگردان این فیلم، پیش از این فیلهمایی چون “خواب یک ستاره”، “سپید و سیاه”، “عیار ۱۴″، “کمال عدل”، “آقای رئیس جمهور” و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم پنج ستاره به همراه نقش

دیبا زاهدی بازیگر نقش مریم در پنج ستاره

اسامی بازیگران فیلم پنج ستاره به همراه نقش

دیبا زاهدی بازیگر نقش مریم در پنج ستاره است که به تازگی سریال های بوم و بانو و آقازاده و نهنگ آبی را بازی کرده است

دیگر عوامل

کارگردان: مهشید افشارزاده، تهیه کننده: امیر سمواتی، مدیر تدارکات: مجید لعل و مجید پورشفیع، عکس: صبا سیاهپوش، دستیار اول کارگردان: فرید سماواتی، برنامه ریز: صالح غربی جوان و ایمان توکلی، امور مالی: مریم پورشفیع، دستیار تهیه: مهدی کارآمد تبریزی، جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی، طراح گریم: پارمیس زند، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذاری و میکس: علیرضا نکولعل تک، موسیقی: ستار اورکی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، تدوین: واروژ کریم مسیحی، مدیر فیلمبرذداری: فرشاد محمدی، نویسنده: علی اکبر قاضی نظام.

نظرات