خلاصه داستان سریال آسوده باش با اسامی بازیگران و بیوگرافی + عکس ها

0

سریال آسوده باش : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال آسوده باش همراه با اسامی عوامل با بازی نفیسه روشن، فاطمه گودرزی، میرطاهر مظلومی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آسوده باش

این سریال به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. تصویربرداری این سریال از ماه گذشته گذشته در شهر مشهد آغاز شده است. بخش عمده تصویربرداری این سریال در مشهد و شهرهای اطراف آن و ۲۰ درصد آن در سه کشور ترکیه، ارمنستان و آلمان انجام خواهد شد و اکنون نصف فیلمبرداری این مجموعه انجام شده است. این مجموعه قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود. ناگفته نماند شهرام عبدلی عزیز که برای بازی در سریال آسوده باش به مشهد رفته بود، حین استراحت در هتل دچار خونریزی مغزی شد و پس از جراحی، چند روزی در کما بود و مدتی بعد درگذشت.

خلاصه داستان

روایتگر داستانی متفاوت از عمارتی اصیل و ریشه‌دار است، عمارتی که نسل به نسل نذر زوار حرم امام رضا (ع) بوده و حالا به دست وارثانی افتاده است که تصمیم دیگری درباره آن دارند و….

خلاصه سریال آسوده باش

اسامی بازیگران سریال آسوده باش

میرطاهر مظلومی

زادهٔ ۷ اسفند ۱۳۵۳ صداپیشه و بازیگر اهل ایران است.از جمله آثار این هنرمند می توان به زن ها فرشته اند،سگ بند،دینامیت،مصادره،متل قو،گشت ارشاد،شیش و بش،دل شکسته،ساقی،پدر خوانده،نرگس،مدار صفر درجه،تا ثریا،کیمیا،نون خ،صبح آخرین روز،هیولا،دیو و ماه پیشونی و… اشاره کرد.

بازیگران سریال آسوده باش

آرام جعفری

زاده ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. از جمله آثار ایشان می توان به دزدان خیابان جردن،آبی،دختران،برای آخرین بار،آدمخوار،کلانتر،قهوه تلخ،مدینه،معمای شاه و… اشاره کرد.

عوامل سریال آسوده باش

آرام جعفری در سریال آسوده باش

عوامل دیگر

نویسندگان:اسماعیل بایگی، حسن حج‌گذار،مدیر تولید:علیرضا طحان‌زاده،مدیر تصویربرداری:عارف نامور،مدیر صدابرداری:حامد شیوندی،طراح چهره‌پردازی:امیرحسین غفاری،طراح صحنه و لباس:علی مربی،عکاس:آرش شاه‌محمدی،دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی:پیام حنفی،گروه کارگردانی:معین سعیدی، پریا حیدری،منشی صحنه:پریسا تاج،جانشین تولید:مرسده رحیم‌زاده
گروه فیلمبرداری:مجتبی نظری (دستیار اول)، مرتضی حسنی، رضا محمودی، مهدی عراقیه،مدیر طراحی و تبلیغات:سعید زرگران،گروه صدا:رسول هادی، پدرام شیوندی،گروه صحنه و،لباس:امیرمسعود صداقتی، سامان خطایی، مصطفی اسدزاده، مائده وحیدیان،گروه گریم:آتنا صالحیان، سجاد خیابانی، محمدامین یوسفی، ثریا سروری،گروه تدوین:نیلوفر بشیگ

نظرات