تجربه دوباره جوانی با تزریق بوتاکس

0

تجربه دوباره جوانی با تزریق بوتاکس

مطمئنا تاکنون بارها به این فکر افتاده‌اید که مشکلات صورت و بدن خود را از چین و چروک‌های متعدد، غبغب، فرم نه چندان زیبای بینی، زوایای صورت، تعریق زیاد و … برطرف کنید. اما همیشه نگران این مسئله بوده‌اید که به چه کلینیک یا مرکز زیبایی مراجعه کنید که بهترین خدمات زیبایی را به شما ارائه دهد تا از نتیجه کار راضی باشید. ما به شما بهترین کلینیک زیبایی در تهران، کلینیک دکتر زمانی را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز زیبایی به سایت آن به نشانی www.zamani.clinic مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز از شماره تماس‌های قرار داده شده در سایت مذکور استفاده نمایید.

 تزریق بوتاکس

بوتاکس پیشانی، بهترین راه برای رفع خطوط و چین و چروک‌ها

علاوه بر افزایش سن یکی از مهمترین علت هایی که برای به وجود آمدن چین و چروک ها مطرح می شوند حرکت عضلات در نواحی مورد نظر هستند.

اگر شما هم از دسته افرادی باشید که عادت دارند با چشم و ابرو صحبت کنند پس به احتمال بالا با چروک های پیشانی و خط اخم دور چشم و … مواجه شده اید؛ یکی از بهترین روش ها برای کنترل این مشکل را می توان استفاده از بوتاکس پیشانی به شمار آورد؛ در این روش ماهیچه های این ناحیه با تزریق بوتاکس فلج شده و نمی توانند حرکت کنند. لذا دیگر نه شاهد چین و چروک های افقی هستیم و نه خط اخم عمودی می تواند اتفاق بیفتد.

تزریق بوتاکس

البته که اثربخشی بوتاکس برای باز کردن چین و چروک های ریز و سطحی هم هست اما برای چروک های عمقی و زیاد می بایست از روش های دیگری استفاده کرد. ذکر یک نکته مهم در این رابطه بسیار ضروری است و آن هم این است که مکان انجام کلیه کارهای زیبایی نظیر بوتاکس فقط و فقط در کلینیک های پزشکی و به وسیله پزشک بوده و انجام آن در آرایشگاه ها و هر جایی غیر از مطب و یا کلینیک های معتبر پزشکی و زیبایی ممنوع و بسیار خطرناک است؛ پس بهترین کار دریافت این خدمات در کلینیک های زیبایی معتبر نظیر کلینیک دکتر زمانی است تا با خیالی آسوده از بهترین خدمات و باکیفیت ترین متریال استفاده کرده و پوستی جوان و شاداب و بدون چین و چروک داشته باشید.

رفع دائمی تعریق زیاد با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

بوتاکس روش درمانی بسیار پرکاربرد  برای ایجاد زیبایی صورت، درمان سردردهای میگرنی، بهبودی برخی از اختلالات عضلانی ، درمان مشکلات مربوط به  اعصاب صورت و چشم  و کاهش عرق بدن می باشد.   FDA یا سازمان غذا و داروی آمریکا، تزریق بوتاکس زیر بغل را برای کاهش میزان تعریق تایید کرده است. این روش  موجب کاهش ۸۲ تا ۸۷ درصدی تعریق زیر بغل می شود.  اگر بوتاکس زیر بغل توسط یک پزشک با تجربه و متبحر انجام شود، نتیجه آن تا ۱۴ ماه  ماندگار است.  در بوتاکس زیر بغل، مسیر انتقال دهنده های  پیام های عصبی که به غدد عرق مرتبط هستند، مسدود می شود.

چهره‌ای ظریف و جذاب با زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت، پروسه ای است که با اصلاح فرم چانه، گونه ها، بینی و زوایای صورت و همچنین رفع غبغب سعی می شود تا صورتی ظریف و مطابق با استانداردهای زیبایی را برای شما به ارمغان آوردند؛ حتی آقایان هم علاقه زیادی به این عمل جوانسازی و زیبایی دارند و برای انجام آن بسیار راغب هستند.

پس از اتمام زاویه سازی صورت اجزای چهره بیش از پیش با هم متناسب می شوند و صورت کشیده تر، ظریف تر و با زاویه هایی بسیار زیبا و شیک نمایان می شود که این امر تاثیر بسزایی بر روی زیبایی دارد؛ موضوعی که در این میان بیش از همه چیز اهمیت دارد این است که این خدمات می بایست حتما در کلینیک های زیبایی معتبر انجام شود تا مشکلی پیش نیامده و همه چیز به بهترین شکل ممکن عملی شود؛ پیشنهاد ما در این زمینه استفاده از خدمات زیبایی کلینیک دکتر زمانی است.

کلینیک دکتر زمانی بهترین کلینیک زیبایی در تهران

همانطور که اشاره کردیم دریافت خدمات زیبایی نظیر تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌ ها خیلی خطرناک بوده و ممکن است که نتایج جبران ناپذیری برای شما داشته باشد؛ چراکه آرایشگاه ها برخلاف کلینیک های زیبایی از پزشکان متخصص و محیطی بهداشتی برخودار نیستند. در حال حاضر بهترین و برترین کلینیک زیبایی در تهران که شما می توانید بهترین خدمات زیبایی را از این مرکز دریافت کنید، کلینیک دکتر زمانی است که از پزشکان متخصص و امکانات پیشرفته ای برخوردار می باشد. شما می توانید نمونه کارهای کلینیک دکتر زمانی را در سایت این مرکز به آدرس www.zamani.clinic مشاهده کنید.

 

نظرات