زمان پخش و تکرار سریال هشت بهشت از شبکه تماشا ۱۴۰۱

0

سریال هشت بهشت : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال هشت بهشت برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال هشت بهشت

 این سریال به کارگردانی  و تهیه کنندگی اکبر خواجویی محصول سال ۱۳۶۷ در ژانر تاریخی،اجتماعی و خانوادگی است. اکبر خواجویی دو سه سال پس از این سریال بار دیگر به تلویزیون بازگشت و «پدرسالار» را ساخت که برگ برنده و اوج کارنامه حرفه ای او در سینما و تلویزیون است. این مجموعه برای بار اول از شبکه دوم سیما پخش شد. فیلمبرداری این مجموعه در اطراف روستای نیستانک شهرستان نائین انجام گرفته‌است. حالا قرار است این سریال از ۱۴ آبان ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شود. نا گفته نماند این مجموعه جایگزین سریال دنگ فنگ روزگار می شود.

بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی کرده اند می توان به هادی اسلامی،سیروس گرجستانی،بهمن روزبهانی،حسین پناهی،کاظم افرندنیا،حسن اکلیلی،خسرو شجاع‌زاده،سیامک اطلسی و… اشاره کرد.

این سریال درباره یک گروه از راهزنان است که در بیایان قافله ها را غارت و غنایم را بین خود تقسیم می کنند. رئیس گروه فردی بسیار محجوب است و از شغل خود برای مادرش چیزی نگفته است. کاروانی که راهی سفر حج و خانه خداست ، در کاروانسرایی نزدیک حرامیان اقامت می کند و دزدها برای شناسایی به آنجا می روند…

به طور کل حوادث این مجموعه برگرفته از داستان‌های کتاب‌های کهن فارسی همچون جوامع الحکایات و لوامع الروایات، فرج بعد از شدت، گلستان سعدی و مثنوی معنوی است.

زمان پخش سریال هشت بهشت از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال هشت بهشت

این مجموعه تلوزیونی ۱۰ قسمتی از ۱۴ آبان ۱۴۰۱ از شبکه تماشا ساعت ۱۲ شب و تکرار آن ساعت ۶ صبح و ۱۱ ظهر پخش می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به هوشنگ حریرچیان،میرصلاح حسینی،فاضل اجبوری،حسین خانی‌بیک،اردلان شجاع‌کاوه،شاپور بخشایی،آزاده ریاضی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات