کیف و کفش ست ۲۰۲۰ | مدل کیف و کفش مجلسی زنانه ۹۹

0

کیف و کفش ست ۲۰۲۰ | مدل کیف و کفش مجلسی زنانه ۹۹

 اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که به کـیف و کفش های ست علاقه دارید و برای امسال دنبال مدل های جدید هستید در این بخش از حرف تازه انواع کیف و کفش ست ۲۰۲۰ را مشاهده کنید این کـیف و کفش ها برای مجلس قابل استفاده هستند.

کیف و کفش ست 2020

جدیدترین ست کیف و کفش مجلسی ۲۰۲۰ تابستانه

کیف و کفش ست 2020

سـت کیف و کفش زنانه

ست کردن کـیف و کفش برای هر خانمی یک بخش از مد و لباس است که اگر این ست کردن برای یک مجلس مهمانی و جشن عروسی باشد بیشتر سلیقه ی تجملاتی را به همراه دارد . برای کـیف و کفـش سـت زنانه برای استفاده روزمره است زیاد حساسیت به خرج داده نمی شود . در ادامه برای خرید کیف زنانه مدرن و جذاب نکاتی برای شما عزیزان یادآور می شویم وهمچنین ست های زیبا کیف و کـفش زنانه برای گرفتن ایده آماده کرده ایم

کیف و کفش ست 2020

ست کیف و کفش تابستانی سال ۹۹ از برندهای معروف

کیف و کفش ست 2020

جدیدترین سـت کیف و کفش مجلسی

هماهنگی: بعضی مواقع شاید تصور شود که هماهنگی موجب یکنواخت به نظر رسیدن استایل و سبک لباس پوشیدن شما میشود، در حالی که منظور از ست کردن، هماهنگی و کلماتی از این نوع در دنیای مد، مشابهت دقیق و یک پارچه نیست. گاه هماهنگی میتواند از نظر رنگ، گاه از نظر مدل، گاه از نظر بافت پارچه ای و جنس و گاه از نظر طرح باشد، البته بعضی تضاد ها گاهی به اندازه هماهنگی در ست کردن، جذابیت ایجاد میکنند، برای مثال رنگ سفید و سیاه در کنار هم بیشتر به چشم می آیند.

کیف و کفش ست دخترانه

کیف و کفش ست 2020

کیف و کفش مجلسی زنانه جدید

کیف و کفش ست 2020

کیف و کفش ۲۰۲۰ سفید رنگ

کیف و کفش ست 2020

عکس کیف و کفش سـت مجلسی

روانشناسی: شیوه لباس پوشیدن به شکل مستقیم و غیر مستقیم شخصیت و عقاید ما را نشان میدهد، پس چه بهتر با اهمیت دادن به استایل خود، مخصوصا شیوه ست کردن کـیف و کفـش (چرا که کـیف و کفـش از جمله وسایلی هستند که به سرعت مورد توجه قرار میگیرند)، جذابیت و شخصیت خود را بیشتر به دیگران نشان بدهیم، البته این امر در بالا بردن اعتماد به نفس شما نیز تاثیر گذار است. شاید شما هم این جمله معروف مرلین مونرو را شنیده باشید: ” کافیست به دختران کفش مناسب بدهید، آن وقت میتوانند دنیا را تسخیر کنند!!!”

کیف و کفش ست 2020

شیک ترین مدل های کیف و کفش دخترانه

کیف و کفش ست 2020

مدل سـت های زیبا کیف و کفش

کیف و کفش ست 2020

سـت کیف و کفش طلایی مجلسی

کیف و کفش ست 2020

سـت کیف و کفش زنانه شیک مجلسی

کیف و کفش ست 2020

بهترین سـت های کیف و کفش ۱۳۹۹

کیف و کفش ست 2020

بهترین و جدیدترین مدل های کیف و کفش

از این نکات و بخش های سلیقه ای که بگذریم برای انتخاب کیـف و کفـش ست چند پیشنهاد داریم. زیاد برای خرید کـیف و کفـش کاملا ست و از یک جنس تاکیید نکنید مگر اینکه هزینه برایتان مهم نباشد. بیشتر سعی کنید کیف را از نوع ساده انتخاب کنید تا بعدها بدون پوشیدن کفش ست همان کیف هم قابل استفاده باشد. مثل همیشه راحتی و مناسب بودن جنس و نوع کفشتان را در صدر ملاک خرید تان قرار دهید تا راحتی را فدای زیبایی نکنید.

کیف و کفش ست 2020

آخرین مدل های سـت کردن کیف و کفش

مد و فشن: باید توجه کنید که بسته به شرایط مکانی و زمانی پوشیدن کـیف و کفـش باید این دو را با هم ست کرد، مثلا برای رفتن به سرکار، دانشگاه و یا برای استفاده معمول روزانه، کـیف و کفـش به نحوه متفاوتی ست میشوند تا زمان مهمانی و یا مراسم رسمی. اگر چه امروزه در دنیای مد و فشن همه چیز را میتوان با هم ست کرد اما با این وجود هیچ چیز جایگزین استایل کلاسیک سابق نمیشود.اگر در انتخاب کـیف و کفـش، همیشه ترجیح‌تان با رنگ مشکی است، می‌توانید از طرح‌های مختلف استفاده کنید. این کار مانع یک نواخت به نظر رسیدن ظاهرتان می‌شود. می‌توانید یک کیف ورنی با طرح ماری یا کروکودیلی را با کفش عروسکی جیر (یا پرزدار) و یا کیف چرم دانه درشت را با بوت نوبوک و یا جیر بپوشید (مراقب طرح‌ها باشید، نمی‌خواهید شبیه به دشت‌های آفریقا شوید!!) اگر از طرح کروکودیلی استفاده کردید، دیگر کفش پلنگی نپوشید

کیف و کفش ست 2020

سـت کیف و کفش تازه عروس

کیف و کفش ست 2020

کیف و کفش تابستانی دخترانه

نظرات