زمان پخش و تکرار سریال آزادی مشروط از شبکه یک ۱۴۰۱

0

سریال آزادی مشروط : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آزادی مشروط برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال آزادی مشروط

این مجموعه تلوزیونی به کارگردانی و  تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال که توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی و بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به نگارش درآمده در واقع با محوریت طنز، فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران را به تصویر کشیده است. پیش بینی می شود این مجموعه جذاب بسیار پر بیننده و مشهور باشد زیرا با تمام کاهرهای ده نمکی تفاوت دارد به علاوه اینکه موضوع جدید و جذابی دارد و اینکه بازیگران محبوب و درجه یکی ایفای نقش می کنند.همچنین بخش زیادی از فیلمبرداری در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج انجام شده و یک تیم فنی پزشکی در کنار گروه بازیگری حضور داشتند تا بتوانند تصویر را بدون خطای پزشکی به تصویر بکشند.

حالا قرار است این سریال از ۱ آبان ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما پخش شود. ناگفته نماند این مجموعه بسیار پر بازیگر است که همگی آنها مشهور و درجه یک هستند.

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به مهران رجبی، علیرضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، شهین تسلیمی، مریم کاویانی، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن و… اشاره کرد.

این مجموعه تلوزیونی درباره سه زندانی است. آنها به‌‌دلیل جرمی که مرتکب شده‌اند، در زندان به‌سر می‌برند اما ورود کرونا باعث شده است آنها آزادی مشروط را تجربه نمایند و…

زمان پخش سریال آزادی مشروط از شبکه یک

 ساعت تکرار و زمان پخش سریال آزادی مشروط

این مجموعه ۳۰ قسمتی از یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما ساعت ۲۲ پخش می شود.

از دیگر بازیگران می توان به پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، رامین راستاد،محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، هلیا امامی و کاوه سماک‌باشی،سروش جمشیدی،نیما شاهرخ شاهی،حسین رفیعی،حدیثه تهرانی و… اشاره کرد.

امیدواریم از تماشای این مجموعه جذاب لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات