تعبیر دیدن ابرو در خواب

0

تعبیر دیدن ابرو در خواب

تعبیر خواب ابرو : دیدن ابرو در خواب به تعبیر برخی معبران دین , مال و آبرو تعبیر میشود. و بستگی به نوع خواب تعبیر آن تغییر میکند . ما در این بخش از سایت مجله اینترنتی حرف تازه تعبیر خواب ابرو , برداشتن ابرو , ابروی پرپشت و .. را برای شما آماده کردایم.

تعبیر خواب ابرو

تعبیر خواب ابرو محمد بن سيرين

محمد بن سيرين گويد: ابروها ديدن به خواب دين بود. اگر بيند كه ابروهايش تمام بود و هيچ نقصان در آن نبود، دليل است كه زينت وي تمام و كمال بود. اگر ديد كه ابروهايش فرو ريخت، تاويلش به خلاف اين بود.

تعبیر خواب ابرو منوچهر مطيعي تهراني

منوچهر مطيعي تهراني گويد: ابرو در چهره انسان مکمل حسن و جمال است و در زنان نوعي زينت و وسيله اي براي افزودن زيبايي. چنان چه کسي در خواب ببيند که ابروهاي سالم و طبيعي و خوبي دارد که هيچ نقصي در آن نيست نشان آن است که نزد مردم محترم است يا مي شود و اطرافيان عيب او را نمي گويند.

نداشتن ابرو

نداشتن ابرو در خواب هتک حرمت و خدشه به آبرو و حيثيت و بيننده خواب است. اگر بيننده خواب ببيند که ابروانش ريخته و بالاي چشمان خويش ابرو ندارد مي گويد که بيننده خواب بي حرمت و کم آبرو مي شود و ديگران درباره اش بد مي گويند و به بدي عمل مي کنند.

ابروی سفید

ابروهاي سفيد علم و دانش و احترام و شخصيت اجتماعي است.
داشتن يک ابرو زيان مالي است.
تراشيدن ابرو نشانه کاري است که روي جهالت و ناداني انجام مي دهد که با اعمال و دخالت عقل مي تواند مانع زيان و خسران گردد.

ابروی پر پشت

ابروهاي پر پشت و سياه احترامي است که مردم به خاطر پولي که داريد يا تحصيل مي کنيد براي شما قائلند. ابروهاي سفيد و پر پشت ، شان و شخصيتي است که بر مبناي علم و دانش تحصيل مي نمائيد.

تعبیر خواب ابرو ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که ابرو نداشت یا موی ابرویش فرو ریخت، دلیل است که آهنگ چیزی می‌کند که از آن چیز وی بدنامی حاصل گردد و اگر به خلاف این بیند، دلیل می‌کند که از آن چیز وی را بدنامی حاصل گردد و اگر به خلاف این بیند دلیل است قصد چیزی کند، که وی را نیک نامی و صلاح دین حاصل آید.
اگر دید که ابروهایش سفید گشته بود، دلیل که علم و آهستگی وی زیاد گردد، ولیکن مالش را نقصان بود.

تعبیر خواب ابرو درکتاب سرزمین رویاها

ابروی خودتان: یک منفعت مالی
ابروهای بلوطی رنگ: شانس بزرگ
ابروهای سیاه: شادی بزرگ
ابروهای عضو یک فامیل: طرفداران بسیاری پیدا می‌کنید
ابروهای شوهرتان: عشق
ابروهای زنتان: شانس قابل توجه
ابروهای بچه‌هایتان: منفعت مالی
ابروهای دشمنانتان: شما را فریب می‌دهند.

نظرات