فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟

0

فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد ؟ اگر میخواهید فیلر بینی انجام دهید حتما تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

همه شما به‌خوبی می‌دانید که زیبایی بزرگ‌ترین سرمایه ظاهری هر فردی است و افراد به واسطه داشتن چهره یا اندام زیبا اعتمادبه‌نفس می‌یابند. این روزها پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت زیبایی مزایای زیادی برای افراد، به‌خصوص خانم‌ها به ارمغان آورده‌است.

بسیاری از کاربران به واسطه روش‌های جراحی سعی می‌کنند زیبایی خود را حفظ یا ترمیم‌ کنند. در این بین عده‌ای از افراد نیز به دلیل معضلات و عوارض روش‌های تهاجمی، از روش‌های زیبایی موقتی که به تکرار نیاز دارند، استفاده می‌کنند.

آیا تا کنون چیزی راجع‌به فیلر بینی شنیده‌اید و یا از تفاوت آن با جراحی زیبایی بینی آگاه هستید؟ فیلر بینی دقیقا یکی از روش‌های زیبایی غیرتهاجمی و موقت است که به زیباسازی و رفع نواقص بینی می‌انجامد.

فاکتورهای متعددی در انجام این روش زیبایی مطرح می‌شود که دوام و ماندگاری یکی از آن‌‌ها است. در ادامه به بررسی این مهم می‌پردازیم.

فیلر بینی

فیلر بینی چیست؟

قبل از هر چیزی بهتر است به تعریف دقیقی از فیلر برای بینی بپردازیم. بینی یک عضو بسیار حساس در چهره‌ است که به‌شدت بر زیبایی تأثیر گذاشته و جراحی آن تغییرات محسوس و قابل توجهی در چهره ایجاد می‌کند.

بیشتر افراد جراحی را تنها راه برای تغییر و اصلاح فرم بینی می‌دانند. درحالی‌که فیلر یکی از روش‌‌های غیر تهاجمی و فوری در اصطلاح فرم بینی است. این نوع اصلاح بینی بدون جراحی به عمل بینی ۱۵ دقیقه‌ای معروف است.

در روش فیلر فرم بینی شما با یک تزریق پوستی تغییر کرده و در واقع اصلاح می‌شود. تغییر بینی با فیلر بیشتر برای افرادی مناسب است که از برجستگی بینی خود رنج می‌برند و یا ترجیح می‌دهند بدون تیغ جراحی بینی خود را زاویه دار‌تر ‌کنند.

در فیلر بینی از مواد مخصوصی مانند اسید هیالورونیک برای تزریق عمیق پوستی استفاده می‌شود که این مواد با حفظ شکل خود منجر به تغییر فرم بینی و اصلاح برجستگی آن می‌شود.

فیلر بینی

فیلر بینی به سادگی انجام شده و نتیجه ایده‌آلی دارد. ضمن این که قبل از تزریق، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و شما حین تزریق هیچ دردی احساس نمی‌کنید. پس از تزریق نیز عارضه چندانی مشاهده نخواهید کرد و تنها ممکن است محل تزریق یکی دو روز قرمز و حساس شده و کمی درد یا تورم احساس کنید.

در مورد ماندگاری فیلر برای بینی باید بدانید که بسته به سازگاری مواد فیلر با پوست هر فرد بین شش ماه تا دو سال ماندگاری دارد. هر چند در بیشتر موارد یک سال ماندگاری برای فیلر تعریف شده‌است.

به این ترتیب اصلاح بینی با فیلر یک درمان زیبایی موقت شناخته می‌شود. پس از این زمان می‌توان مجددا برای تزریق فیلر اقدام کرد. در مورد هزینه فیلر نیز لازم است بدانید که قیمت آن با توجه به نوع فیلر و دستمزد هر پزشک متفاوت است.

قیمت فیلر‌های مرغوب نیز از دو میلیون و پانصد هزار تومان تا چهار میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است.

فیلر زیر چشم پرفکتا

فیلر زیر چشم پرفکتا یکی از بهترین فیلرهای زیر چشم در جهان است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

به همان اندازه که زیبایی فرم بینی در چهره شما تأثیرگذار است، سایر متدهای چهره‌ نیز می‌توانند زیبایی شما را تحت تأثیر قرار دهند. چشم‌ها به‌عنوان مهم‌ترین عضو صورت، هشتاد درصد زیبایی یک چهره را تشکیل می‌دهند. گاهی ممکن است افراد به دلایل متعددی دچار فرورفتگی یا چروک زیر چشم شوند.

همان‌طور که گفتیم پیشرفت علم روش‌های درمان زیبایی بسیار متعددی را ‌‌‌‌پیش‌روی بشر قرار داده و این افراد می‌توانند برای رفع اثر فاکتورهایی که زیبایی چشم را از بین برده، از فیلر زیر چشم استفاده‌کنند.

آن دسته از افرادی که مدام خسته و کسل به نظر می‌رسند و یا گودی و سیاهی زیر چشم آن‌ها کاملا مشخص است، کاندیدای مناسبی برای فیلر زیر چشم هستند. برای فیلر زیر چشم نیز مانند فیلر بینی از اسید هالورونیک استفاده می‌شود.

هر چند این ماده طبیعی در پوست وجود دارد و تزریق آن نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت، اما یک روش دائمی نیست.

فیلر بینی

نحوه انجام فیلر زیر چشم و کیفیت مواد آن تقش بسیار مهمی در نتیجه نهایی دارد‌. به علاوه این که هزینه این درمان زیبایی نیز به قیمت مواد تزریق وابسته‌ است. به‌همین‌خاطر فیلر زیر چشم پرفکتا به‌عنوان بهترین برند فیلر حال حاضر شناخته می‌شود.

ژل تزریق فیلر پرفکتا محصولی مطرح و معتبر از کشور فرانسه است. تزریق این ژل به زیر چشم، کلاژن‌‌سازی پوست را تقویت کرده و به شکل کاملا طبیعی فرورفتگی زیر چشم‌ها را پر می‌کند‌.

به این ترتیب پس از تزریق فیلر چهره‌ای کاملا طبیعی خواهید داشت. ژل پرفکتا با وجود کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است. با توجه به این که ژل پرفکتا حاوی اسید هیالورونیک است، ماندگاری آن مانند فیلر بینی چیزی حدود یک سال است. پس از این مدت پرکننده فیلر جذب بدن می‌شود.

بوتاکس صورت

این روزها بوتاکس صورت به‌عنوان یک روش مهم و بسیار پرکاربرد در شاخه‌های درمان زیبایی شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه بین بوتاکس و فیلر بینی یا فیلر زیر چشم تفاوت ایجاد کرده، نحوه عملکرد و مواد تزریق است.

این تفاوت درست زمانی که کاربردهای بوتاکس و محل تزریق آن را بررسی می‌کنید، مشخص می‌شود. به این صورت که بوتاکس دقیقا مانند فیلر زیر چشم یا بینی در محل تزریق فیلر، انجام می‌شود.

البته بین بوتاکس و فیلر شباهت‌هایی نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال: بوتاکس نیز با تزریق مواد خاصی انجام شده و اثر و ماندگاری آن دائمی نیست. علاوه بر این‌ها تزریق بوتاکس نیز با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و شما دردی متوجه نخواهید شد.

این نکته که برای هر قسمت از صورت متناسب با قالب کلی چهره و فرم صورت چند واحد ژل بوتاکس نیاز است، کاملا به تشخیص پزشک معالج زیبایی بستگی دارد. به‌همین‌خاطر است که انتخاب یک پزشک متخصص و مجرب نقش مهمی در تأمین زیبایی شما دارد.

فیلر بینی

نحوه عملکرد بوتاکس به این صورت است که با فلج‌‌کردن و به‌عبارتی متوقف‌‌کردن عضلات صورت مانع چین‌وچروک پوست شده و در نهایت چهره شما را جوان و شاداب می‌کند.

این در حالی است که فیلر زیر چشم یا حتی فیلر بینی هیچ تأثیری در رفع چین‌وچروک عمیق زیر چشم یا خط بین دو ابرو ندارد. البته بوتاکس برای قسمت‌های مختلف صورت قابل استفاده‌ است و به خط اخم یا چین‌وچروک زیر چشم محدود نمی‌شود.

اگر میزان ماندگاری بوتاکس صورت را بررسی کنیم، به عوامل متعددی می‌رسیم که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان دوز بوتاکس، تعداد دفعات تزریق، کیفیت مواد آن و دستمزد پزشک اشاره کرد.

ماندگاری بوتاکس صورت در بهترین حالت تا شش ماه ‌است. اگر بخواهیم قیمت بوتاکس در تابستان سال ۱۴۰۱ را بر اساس کیفیت و برند مواد آن بررسی کنیم، می‌توان هزینه آن را چیزی حدود پانصد تا یک میلیون و پانصد هزار تومان تخمین زد.

فیلر بینی

جمع‌‌‌‌بندی

فیلر بینی یک روش غیر تهاجمی و بسیار ایده‌آل برای رفع نواقص ظاهری بینی است و تأثیر قابل توجهی در زیبایی چهره دارد. کاربران می‌توانند در کنار اصلاح بینی با فیلر از فیلر زیر چشم نیز برای رفع فرورفتگی زیر چشم وافزایش شادابی چهره و زیبایی آن استفاده‌کنند.

اما در مواقعی که چین‌وچروک‌های عمیقی در صورت ایجاد شده‌باشد، فیلر جوابگو نبوده و می‌توان از روش بوتاکس استفاده کرد. آنچه در تمام این روش‌ها اهمیت می‌یابد، هزینه درمان زیبایی و تخصص و تجربه پزشک در کیفیت نهایی کار است.

به همین‌دلیل توصیه می‌شود در انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت کنید برای انجام خدمات زیبایی مانند فیلر بینی – فیلر زیر چشم پرفکتا و بوتاکس صورت به مطب vip سیمارو مراجعه نمائید. https://cimaru.ir/

نظرات