بازیگران فیلم آدم برفی با داستانی عاشقانه و کمدی + بیوگرافی و عکس جدید بازیگران

0

بازیگران فیلم آدم برفی با داستانی عاشقانه و کمدی + بیوگرافی و عکس جدید بازیگران

بازیگران فیلم آدم برفی به کارگردانی داوود میرباقری به تازگی همراه با نقش ها و عوامل این فیلم که داستانی جذاب درباره مهاجرت و عشق در دیار غربت با مضمون ظنز و کمدی معرفی شده اند. اکبر عبدی (عباس ، درنا) ، داریوش ارجمند (اسی دربدر) و آزیتا حاجیان (دنیا)، محمدرضا شریفی نیا (تاجر، شهره سلطانی ، پرویز پرستویی (جواد کولی) از جمله بازیگران اصلی سریال پهلوانان نمیمیرند هستند

فیلم آدم برفی

فیلم آدم برفی یکی از فیلم های سینمایی کمدی و طنز محصول سال ۱۳۷۳ به کارگردانی داوود میرباقری داستانی مهاجرت و عاشقانه ها و شکست ها از تلویزیون با حضور چهره های مطرح هنری که برای اولین بار از از سینماهای  کشور پخش شد و به یکی از فیلم های سینمایی سال تبدل شد در ادامه جزئیات بیشتر درباره این مجموعه و بیوگرافی و عکس های از بازیگران فیلم آدم برفی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید. این ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش میشود.

بازیگران فیلم آدم برفی

اسامی بازیگران فیلم آدم برفی

آدم برفی نخستین فیلم بلند داوود میرباقری، سازنده آثاری مثل مجموعه امام علی (ع)، مسافر ری و ساحره در مقام کارگردان است. این فیلم پس از سه سال توقیف در سال ۱۳۷۶ اکران و پر فروش‌ترین فیلم سال شد. صدا و سیما به تازگی نسخه‌ای اصلاح شده و با کیفیت تر از فیلم تولید کرده است. برخی از بازیگران این فیلم فوت کردند و از دنیا رفتند. عبدالله احمدی و سیروس گرجستانی و مهدی فقیه از جمله بازیگران ادم برفی هستند که درگذشتند.

خلاصه داستان فیلم آدم برفی

عباس خاکپور بعد از چند بار شکست در گرفتن ویزای آمریکا تصمیم می گیرد تغییر چهره داده و به شکل یک زن مجدد اقدام به گرفتن ویزا کند.

فیلم دو داستان موازی را پیش برده و با هم تلفیق می‌کند. ابتدا مردی ایرانی به نام عباس خاکپور (با بازی اکبر عبدی) بر صحنه می‌آید که برای گرفتن ویزای ایالات متحده به ترکیه رفته‌است اما موفق به اخذ ویزا نمی‌شود. از سوی دیگر زنی (با بازی آزیتا حاجیان) است که در ترکیه زندگی می‌کند و در هتل محل اقامتش کار می‌کند و نمی‌تواند به ایران بازگردد. عباس تصمیم می‌گیرد با پوشیدن لباس مبدل و به بهانه ازدواج با یک مرد آمریکایی ویزای آمریکا را بگیرد اما رفته رفته با دیدن دنیا (آزیتا حاجیان) دلبسته او میشود و تصمیم میگیرد به ظاهر سابق خود برگردد و بالطبع فکر سفر به آمریکا را از سر خود بیرون میکند تا در نهایت با دنیا به ایران برگردد.

خلاصه داستان فیلم آدم برفی

بیوگرافی بازیگران فیلم آدم برفی با اسامی همه نقش ها

  • اکبر عبدی بازیگر نقش  عباس – درنا
  • آزیتا حاجیان بازیگر نقش دنیا
  • داریوش ارجمند بازیگر نقش اسی دربدر
  • مهدی فتحی بازیگر نقش چرچیل
  • پرویز پرستویی بازیگر نقش جواد کولی
  • محمدرضا شریفی‌ نیا بازیگر نقش تاجر
  • سیروس گرجستانی بازیگر نقش چهره پرداز
  • محمدولی احمدلو بازیگر نقش سنجر
  • فرامرز روشنایی بازیگر نقش مرد آمریکایی
  • منوچهر علیپور بازیگر نقش داماد
  • شهره سلطانی
  • اردشیر ایران نژاد
  • منوچهر علیپور
  • عبدالله احمدی
  • رضا احمدوند
  • امیر فرمانی
  • حسن کاربیت
  • محمد کریم

بیوگرافی بازیگران فیلم آدم برفی با اسامی همه نقش ها

اکبر عبدی

اکبر عبدی متولد ۱۳۳۹ از پدر و مادری اردبیلی در محله نازی آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش آفرینی در موضوعات مختلفی می پردازد. عبدی را بیشتر به خاطر بازی های کمدی و طنز می شناسند. سفر به خیر، خواب زده ها ، یکی برای همه ، عملیات مهد کودک، شاباش ، پس کوچه های شمرون، بچگیتو فراموش نکن، تلفن همراه رئیس جمهور، جابجا، اخراجی ها ۳، مصادره، شرط اول، زمهریر، افراطی ها، چشمک، اخراجی ها ۲، کیش و مات، بیشتر بخوانید

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان متولد ۱۳۳۶ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.وی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش های او می توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد.حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم آدم برفی با اسامی همه نقش ها

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند ۵ مرداد سال ۱۳۲۳ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد است. او در دوره کارشناسی از شاگردان علی شریعتی بوده است. وی به همراه مهرداد تدین از مؤسسین سینمای آزاد مشهد در اواخر دهه ۱۳۴۰ است. علاوه بر بازیگری و کارگردانی در تئاتر مشهد به ساخت فیلمهای کوتاه ۸ میلیمتری هم می پردازد که مهمترین آنها فیلم هیس می باشد. کارگردانی فیلم «گفت به زیر سلطه من آیید» نوشته علی پزشکی، اولین تجربهٔ سینمایی او در قطع ۱۶م. م. است. او برادر کوچک تر انوشیروان ارجمند بازیگر، عموی برزو ارجمند و بهار ارجمند، و پدر امیر یل ارجمند (بازیگر و خواننده) است.

بازیگران فیلم آدم برفی

شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد سال ۱۳۴۸ بازیگر سینما و تلویزیون، متولد بجنورد و اهل ایران است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده است. او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون این زن حرف نمی زند، سه مرد عامی، تارا و تب توت فرنگی، حس پنهان، قرنطینه و شیرین و سریال های پنچری، ترش و شیرین، همسفر، روزی روزگاری و شلیک نهایی نقش آفرینی داشته است.

برخی عوامل

کارگردان داوود میرباقری
نویسنده داوود میرباقری

موسیقی فرهاد فخرالدینی
فیلم‌بردار مازیار پرتو
تدوین‌گر محمدرضا مویینی

نظرات