اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جناب عالی به همراه نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

0

“سریال جناب عالی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی و با بازی امیرحسین رستمی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و کمدی ساخته شده است. سریال جناب عالی که به تازگی پیش تولید آن آغاز شده است، حالا قرار است به زودی بر روی آنتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران سریال جناب عالی (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگر نقش…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جناب عالی به همراه نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان

سریال “جناب عالی” روایتگر ماجرای جذاب است. این سریال در مرحله نگارش فیلمنامه است و هنوز جزئیات بیشتری از داستان این سریال منتشر نشده است که به محض انتشار در این بخش از مطالب قرار خواهد گرفت. عادل تبریزی که پیش از این اولین فیلم سینمایی خود، با عنوان “گیج‌گاه” را کارگردانی کرده بود و نامزد سیمرغ بهترین کارگردانی اول از سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شد، اکنون در نخستین تجربه ساخت سریال، این مجموعه را جلوی دوربین می‌برد.

خلاصه داستان سریال جناب عالی

جالب است بدانید رستمی که در فیلم سینمایی “گیجگاه” به کارگردانی عادل تبریزی نیز ایفای نقش کرده بود، اکنون در دومین همکاری با این کارگردان جلوی دوربین این سریال می‌رود. این مجموعه محصول مشترک دفتر تولیدات سریال سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و شرکت نوآوری و شتابدهی فلق است که با پایان نگارش فیلمنامه، بزودی به تولید خواهد رسید.

 

بیوگرافی بازیگران سریال جناب عالی به همراه نقش

بیوگرافی بازیگران سریال جناب عالی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: عادل تبریزی، تهیه کننده: مصطفی رضوانی.

نظرات